Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A konstruktív tanulási modell elemei a Biblia tanulásképében = Elements of Constructivist Learning Theory in the Bible’s Image of Learning |
Tartalom: | https://real.mtak.hu/210015/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás: BF Psychology / lélektan: BF13 Memory and learning / emlékezet, tanulás Subject = B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás: BV Practical Theology / gyakorlati teológia Type = Book Section |
Cím: |
A konstruktív tanulási modell elemei a Biblia tanulásképében = Elements of Constructivist Learning Theory in the Bible’s Image of Learning
|
Létrehozó: |
Kodácsy-Simon, Eszter
|
Kiadó: |
L'Harmattan Kiadó; Evangélikus Hittudományi Egyetem; Luther Kiadó
|
Dátum: |
2024
|
Téma: |
BF13 Memory and learning / emlékezet, tanulás
BV Practical Theology / gyakorlati teológia
|
Tartalmi leírás: |
Vajon a konfesszionális hitoktatás kiindulópontja és alapja, a Biblia tud-e arról a tanulásképről, amelyet ma a konstruktív tanuláselmélet ír le, s ha igen, akkor ez mit jelent a hittanóráról alkotott képünkre nézve? Bibliai elbeszélések példáin keresztül a szerző rámutat arra, hogy a konstruktív tanulás fő elemeit hangsúlyos elemként fedezhetjük fel, ennek pedig fontos következménye van a hittanórán megvalósuló tanulás szervezésére és megvalósítására nézve, amennyiben nem szeretnénk, hogy a hitoktatás formája elidegenedjen a hitoktatás tartalmától. = Is the Bible, the starting point and foundation of denominational and confessional Religious Education, aware of the image of the learning process represented by what is now known as constructivist learning theory? If so, what does this mean for the image of this Religious Education? Through examples of biblical narratives, the author shows that the main elements of constructivist learning theory can be discovered as the biblical stories’ essential and intrinsic elements, which has important implications for the organisation and planning of the learning process in the Religious Education classroom, if its form is not to be alienated from its content.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Book Section
NonPeerReviewed
info:eu-repo/semantics/bookPart
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
https://real.mtak.hu/210015/1/Teologia_es_tanulas_EHE_oktatoi_2024_OA_67-83_Kodacsy-Simon_Eszter.pdf
Kodácsy-Simon, Eszter (2024) A konstruktív tanulási modell elemei a Biblia tanulásképében = Elements of Constructivist Learning Theory in the Bible’s Image of Learning. In: Teológia és tanulás: a változás lehetősége : Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Teológia és ... (1). L'Harmattan Kiadó; Evangélikus Hittudományi Egyetem; Luther Kiadó, Budapest, pp. 67-83. ISBN 978-963-380-281-6
|
Kapcsolat: |
MTMT:35577840 10.56037/978-963-380-281-6.05
|
Létrehozó: |
cc_by_nc_nd
|