Ugrás a tartalomhoz

A kritikus kognitív készségek fejlettségének vizsgálata első osztályos tanulók körében

  • Metaadatok
Tartalom: https://real.mtak.hu/199335/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Subject = B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás: BF Psychology / lélektan: BF13 Memory and learning / emlékezet, tanulás
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Type = Article
Cím:
A kritikus kognitív készségek fejlettségének vizsgálata első osztályos tanulók körében
Létrehozó:
Medovarszki, István
Kiadó:
Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó
Dátum:
2024
Téma:
BF13 Memory and learning / emlékezet, tanulás
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Tartalmi leírás:
A pedagógiai diagnosztika gyakran olyan kontextusban jelenik meg, mint a deficittel rendelkező tanulók nehézségeinek feltárásával foglalkozó szegmense a nevelés- és oktatáselméletnek (Vargáné, 2009; Fazekasné Fenyvesi, 2016). Azonban úgy véljük, hogy az általános iskolai tanulmányaikat megkezdő tanulók komplex képességmérése és az eredmények alapos kiértékelése számos olyan hasznos információt szolgáltat a pedagógusok számára, melyhez nem jutnának hozzá csupán a tanulók megfigyelése, a szülők kikérdezése vagy egy anamnézis felvétele útján.
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Medovarszki, István (2024) A kritikus kognitív készségek fejlettségének vizsgálata első osztályos tanulók körében. Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio paedagogica, 45. pp. 99-122. ISSN 26309742
Kapcsolat:
doi:10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2023.99