Ugrás a tartalomhoz

A hátrányos helyzet területi és fogalmi elemeinek megjelenése a középiskolások kognitív térismeretében = Spatial and Conceptual Elements of Territorial Disadvantage in the Cognitive Maps of Secondary School Students

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/146736/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Subject = G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás: G Geography (General) / Földrajz általában
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
Type = Article
Cím:
A hátrányos helyzet területi és fogalmi elemeinek megjelenése a középiskolások kognitív térismeretében = Spatial and Conceptual Elements of Territorial Disadvantage in the Cognitive Maps of Secondary School Students
Létrehozó:
Váncsa, Mariann
Kiadó:
Publikon Kiadó
Dátum:
2022
Téma:
G Geography (General) / Földrajz általában
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
Nyelv:
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Váncsa, Mariann (2022) A hátrányos helyzet területi és fogalmi elemeinek megjelenése a középiskolások kognitív térismeretében = Spatial and Conceptual Elements of Territorial Disadvantage in the Cognitive Maps of Secondary School Students. MODERN GEOGRÁFIA, 17 (3). pp. 71-90. ISSN 2062-1655
Kapcsolat:
MTMT:33047217 DOI: 10.15170/MG.2022.17.03.06
Létrehozó:
cc_by_nc_nd