Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A hátrányos helyzet területi és fogalmi elemeinek megjelenése a középiskolások kognitív térismeretében = Spatial and Conceptual Elements of Territorial Disadvantage in the Cognitive Maps of Secondary School Students |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/146736/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan Subject = G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás: G Geography (General) / Földrajz általában Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás Type = Article |
Cím: |
A hátrányos helyzet területi és fogalmi elemeinek megjelenése a középiskolások kognitív térismeretében = Spatial and Conceptual Elements of Territorial Disadvantage
in the Cognitive Maps of Secondary School Students
|
Létrehozó: |
Váncsa, Mariann
|
Kiadó: |
Publikon Kiadó
|
Dátum: |
2022
|
Téma: |
G Geography (General) / Földrajz általában
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Váncsa, Mariann (2022) A hátrányos helyzet területi és fogalmi elemeinek megjelenése a középiskolások kognitív térismeretében = Spatial and Conceptual Elements of Territorial Disadvantage in the Cognitive Maps of Secondary School Students. MODERN GEOGRÁFIA, 17 (3). pp. 71-90. ISSN 2062-1655
|
Kapcsolat: |
MTMT:33047217 DOI: 10.15170/MG.2022.17.03.06
|
Létrehozó: |
cc_by_nc_nd
|