Ugrás a tartalomhoz

A síkírás és a Braille-írás olvasásakor megjelenő szóhosszúsági hatás fejlődése és ennek relevanciája az olvasás kétutas modellje számára

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/134402/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás: BF Psychology / lélektan: BF21 Applied psychology / alkalmazott pszichológia
Subject = B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás: BF Psychology / lélektan: BF13 Memory and learning / emlékezet, tanulás
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Type = Article
Cím:
A síkírás és a Braille-írás olvasásakor megjelenő szóhosszúsági hatás fejlődése és ennek relevanciája az olvasás kétutas modellje számára
Létrehozó:
Pajor, Emese
Beke, Anna Mária
Csépe, Valéria
Kiadó:
ELTE Eötvös Kiadó
Dátum:
2018
Téma:
BF13 Memory and learning / emlékezet, tanulás
BF21 Applied psychology / alkalmazott pszichológia
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Pajor, Emese and Beke, Anna Mária and Csépe, Valéria (2018) A síkírás és a Braille-írás olvasásakor megjelenő szóhosszúsági hatás fejlődése és ennek relevanciája az olvasás kétutas modellje számára. ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA, 18 (1). pp. 43-63. ISSN 1419-872X
Kapcsolat:
MTMT:3422157 10.17627/ALKPSZICH.2018.1.43