Ugrás a tartalomhoz

Japanese students' perceptions of the role that shadow education plays in competition in education

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/132096/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: LG Individual institutions (Asia. Africa) / oktatási intézmények, Afrika, Ázsia
Type = Article
Cím:
Japanese students' perceptions of the role that shadow education plays in competition in education
Létrehozó:
Fülöp, Márta
Gordon Győri, János
Kiadó:
Akadémiai Kiadó
Dátum:
2021
Téma:
LG Individual institutions (Asia. Africa) / oktatási intézmények, Afrika, Ázsia
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
text
Azonosító:
Fülöp, Márta and Gordon Győri, János (2021) Japanese students' perceptions of the role that shadow education plays in competition in education. Hungarian Educational Research Journal, 11 (2). pp. 143-165. ISSN 2064-2199
Kapcsolat:
doi:10.1556/063.2021.00059