Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A származási hely (made-in) marketingkommunikációs stratégiái - és miként élhetnek velük a magyar márkák? = Country of Origin (Made-In) Strategies in Marketing Communications – How Can Hungarian Brands Use Them? |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/78668/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HF Commerce / kereskedelem: HF1 Inland trade / belkereskedelem Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés: HE2 Communications / hírközlés Type = Book Section |
Cím: |
A származási hely (made-in) marketingkommunikációs stratégiái - és miként élhetnek velük a magyar márkák? = Country of Origin (Made-In) Strategies in Marketing Communications – How Can Hungarian Brands Use Them?
|
Létrehozó: |
Papp-Váry, Árpád Ferenc
Zahorecz, Balázs
|
Kiadó: |
Soproni Egyetem Kiadó
|
Dátum: |
2017
|
Téma: |
HE2 Communications / hírközlés
HF1 Inland trade / belkereskedelem
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Book Section
NonPeerReviewed
info:eu-repo/semantics/bookPart
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Papp-Váry, Árpád Ferenc and Zahorecz, Balázs (2017) A származási hely (made-in) marketingkommunikációs stratégiái - és miként élhetnek velük a magyar márkák? = Country of Origin (Made-In) Strategies in Marketing Communications – How Can Hungarian Brands Use Them? In: Geopolitikai stratégiák Közép-Európában = Geopolitical strategies in Central Europe : [nemzetközi tudományos konferencia, Sopron, 2017. november 9.]: Tanulmánykötet : [international scientific conference, Sopron, 9 November 2017] : Publications. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 459-472. ISBN 978-963-359-091-1
|
Kapcsolat: |
MTMT:3349451
|