Ugrás a tartalomhoz
TUdományos DOkumentumok Közös Keresője
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
HUN-REN SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HF Commerce / kereskedelem: HF1 Inland trade / belkereskedelem
Archívum:
REAL
Tárolt tételek száma:
42
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
42
A fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők
Tartalom
|
Metaadatok
Panyor, Ágota
A Kelet-afrikai Közösség belső kereskedelmére ható tényezők
Tartalom
|
Metaadatok
Kis, Katalin
A kiskereskedelem terei Győrben
Tartalom
|
Metaadatok
Nagy, Erika
A kiskereskedelmi versenyképesség egy határ menti városban (Komárno) = Retail competitiveness in a border town (Komárno)
Tartalom
|
Metaadatok
Sikos T, Tamás; Kovács, András
A magyar élelmiszer megítélése az élelmiszer-vásárlási preferencia szerint kialakult fogyasztói szegmensek körében = Perception of Hungarian Food Among Consumer Segments based on Food Purchase Preferences
Tartalom
|
Metaadatok
Garai-Fodor, Mónika; Popovics, Anett; Csiszárik-Kocsir, Ágnes
A magyarországi lakótelepek kiskereskedelmi profilja
Tartalom
|
Metaadatok
Hegedűs, Sára; Michalkó, Gábor
A magyarországi pálinkafőzés 19. századi történetéhez
Tartalom
|
Metaadatok
Szulovszky, János
A pesti könyvkereskedők ezernyolcszázharmincnyolca
Tartalom
|
Metaadatok
Gazda, István
A regionális kereskedelmi egyezmények létrejöttét meghatározó tényezők
Tartalom
|
Metaadatok
Jámbor, Attila; Török, Áron
A Systematic Approach to Connected Services in the Urban Environment
Tartalom
|
Metaadatok
Szilassy, Péter Ákos; Jenőfi, Bence
A származási hely (made-in) marketingkommunikációs stratégiái - és miként élhetnek velük a magyar márkák? = Country of Origin (Made-In) Strategies in Marketing Communications – How Can Hungarian Brands Use Them?
Tartalom
|
Metaadatok
Papp-Váry, Árpád Ferenc; Zahorecz, Balázs
A trafikpiac folytatódó átalakítása 2014 és 2017 között (Esettanulmány – kiterjesztett kutatás) = The Continuing Transformation of the Tobacco Products’ Market Between 2014–2017
Tartalom
|
Metaadatok
Laki, Mihály
A védett eredet-megjelölésű és védett földrajzi jelzésű élelmiszerek jelentősége a versenyképesség szempontjából
Tartalom
|
Metaadatok
Panyor, Ágota
Beruházási támogatások, újraiparosodás és a globális értékláncok
Tartalom
|
Metaadatok
Csoma, Róbert
Black Friday Shopping in Hungary
Tartalom
|
Metaadatok
Kovács, András; Síkos T., Tamás
Bódhiszattva vállalkozók Bhutánban
Tartalom
|
Metaadatok
Valcsicsák, Zoltán
Changing in-Store Customer Behaviour in Hungary During the COVID-19 Pandemic
Tartalom
|
Metaadatok
Sikos T., Tamás; Kovács, Csaba József
Circular Characteristics of Organic Food Consumption, New Consumption Trends in Hungary
Tartalom
|
Metaadatok
Fogarassy, Cs.; Berecz, E.
Developing a Local Supply Chain Network: The Case of Magyar Suzuki in Hungary
Tartalom
|
Metaadatok
Natsuda, Kaoru; Sass, Magdolna; Csonka, László
Differences of small-scale farmers and the related short agri-food value chains : An empirical evidence from Hungary
Tartalom
|
Metaadatok
Benedek, Zsófia; Fertő, Imre; Baráth, Lajos; Tóth, József
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
42