Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
3D-s oktatóanyagok használata a Dunaújvárosi Egyetemen |
| Tartalom: | http://publication.repo.uniduna.hu/1210/ |
|---|---|
| Archívum: | Dunaújvárosi Egyetem Publikáció |
| Gyűjtemény: |
Status = Published
Type = Book Section |
| Cím: |
3D-s oktatóanyagok használata a Dunaújvárosi Egyetemen
|
| Létrehozó: |
Ludik, Péter
|
| Kiadó: |
DUE Press; Partium Press
|
| Dátum: |
2021
|
| Tartalmi leírás: |
Az online oktatás kihívásaira egy lehetséges megoldást szeretnék bemutatni. A 3D-s környezet újdonsága megfelelő motiváció lehet a tanulók számára, hogy többet látogassák a tananyagot, ezzel segítve a tudásuk elmélyülését. A Maxwhere – a Széchenyi István Egyetem kutatói által kifejlesztett 3D-s rendszer – a térbe helyezi el a tananyagelemeket, az ember
térlátására apellálva. Ez a környezet nem ismeretlen a magyar felsőoktatásban, a legtöbb intézménynek már vannak ez irányú tapasztalatai. A jelenlegi cikkben a Dunaújvárosi Egyetemen kifejlesztett tananyagokat szeretném bemutatni és értékelni, értelmezni azokat a visszajelzéseket, amiket a hallgatóktól kaptunk.
I want to present a possible solution to the challenges of online education. The 3D environment’s novelty can be a good motivation for students to visit the curriculum more, which helps to deepen their knowledge. Maxwhere – a 3D system developed by researchers of Széchenyi István University – places the lecture’s parts in 3D, appealing to our stereopsis. This environment is not unknown in Hungarian higher education, most institutions already have experience with it. In this article I would like to present and evaluate the curricula developed at the University of Dunaújváros, and also interpret the feedback we received from our students.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Ludik, Péter (2021) 3D-s oktatóanyagok használata a Dunaújvárosi Egyetemen. In: Fenntarthatósági terek. Dunakavics könyvek (ISSN: 2064-3837) (20). DUE Press; Partium Press, Dunaújváros, pp. 69-76. ISBN 978-615-6142-10-8 , 978-606-9673-17-1
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
cc_by_nc_nd_4
|