Ugrás a tartalomhoz

Gyermekkor-narratívák sokszínű módszertani megközelítésben: Endrődy Orsolya (2024). Gyermekkor: interkulturális és interdiszciplináris kontextusban. Budapest, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, ISBN 978-963-489-738-5, ISBN 978-963-489-739-2 (pdf), https://doi.org/10.21862/Gyerm2xInter/2024/7385, pp. 143

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/10937
Archívum: Gyermeknevelés
Gyűjtemény: Szemle
Cím:
Book review: Endrődy Orsolya (2024). Gyermekkor: interkulturális és interdiszciplináris kontextusban. Budapest, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, ISBN 978-963-489-738-5, ISBN 978-963-489-739-2 (pdf), https://doi.org/10.21862/G: Endrődy Orsolya (2024). Gyermekkor: interkulturális és interdiszciplináris kontextusban. Budapest, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, ISBN 978-963-489-738-5, ISBN 978-963-489-739-2 (pdf), https://doi.org/10.21862/Gyerm2xInter/2024/7385, pp. 143
Gyermekkor-narratívák sokszínű módszertani megközelítésben: Endrődy Orsolya (2024). Gyermekkor: interkulturális és interdiszciplináris kontextusban. Budapest, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar, ISBN 978-963-489-738-5, ISBN 978-963-489-739-2 (pdf), https://doi.org/10.21862/Gyerm2xInter/2024/7385, pp. 143
Létrehozó:
Regina Krisztina, Vass
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar – Dr. habil Márkus Éva dékán
Dátum:
2025-06-06
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.31074/gyntf.2025.2.421.423
Forrás:
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat; Évf. 13 szám 2 (2025): Kihívások az oktatásban és nevelésben a bölcsődétől a felsőoktatásig; 421-423
2063-9945
10.31074/gyntf.2025.2
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2025 Szerző