Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
Az angliai tanári professzió és a logopédiai ellátás helyzete |
Tartalom: | https://real.mtak.hu/199329/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: LC Special aspects of education / speciális oktatási formák Subject = L Education / oktatás: LF Individual institutions (Europe) / oktatási intézmények, Európa Type = Article |
Cím: |
Az angliai tanári professzió és a logopédiai ellátás helyzete
|
Létrehozó: |
Hegedűsné Dudás, Dominika
|
Kiadó: |
Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó
|
Dátum: |
2024
|
Téma: |
LC Special aspects of education / speciális oktatási formák
LF Individual institutions (Europe) / oktatási intézmények, Európa
|
Tartalmi leírás: |
Az Angliában kidolgozott képesítési követelmények, a pedagógussá válás lehetőségeinek feltérképezése Falus (2011) szerint rendkívül fontos, hiszen lényeges fejlemények f igyelhetők meg, valamint az angliai fejlesztésekből tanulhatjuk a legtöbbet. A tanárok értékelésének tökéletesítése folyamatos. Az angliai tanárképzési rendszer és a pályakezdő tanárok pályára lépési szakaszának reformálása ma is zajlik. Az elmúlt évek során meghatározó változások történtek, és további szükségletek merülnek fel a tanárok helyzetének javítása terén. A dolgozat összefoglalóként szolgál az Angliában folyamatosan változó és jelenleg fennálló tanári professzió értelmezéséről. A tanulmány kitekintést tesz az Egyesült Királyság logopédiai ellátásának helyzetére, amely rávilágít az angol logopédusok pedagógusi szerepére.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Hegedűsné Dudás, Dominika (2024) Az angliai tanári professzió és a logopédiai ellátás helyzete. Acta Universitatis de Carolo Eszterházy Nominatae. Sectio paedagogica, 45. pp. 29-44. ISSN 26309742
|
Kapcsolat: |
doi:10.46436/ActaUnivEszterhazyPedagogica.2023.29
|