Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A sportfókuszú CSR szerepe a vállalati kommunikációban = The role of sports-focused CSR in corporate communication |
Tartalom: | https://real.mtak.hu/195462/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HB Economic Theory / közgazdaságtudomány Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy: HD1 Industries / ipar: HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy: HD3 Labor / munkaügy: HD35 Working environment / munkakörnyezet Type = Article Subject = G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás: GV Recreation Leisure / szabadidő, szórakozás: GV557-GV558 Sport and fitness sciences / Sport és fitnessztudományok |
Cím: |
A sportfókuszú CSR szerepe a vállalati kommunikációban = The role of sports-focused CSR in corporate communication
|
Létrehozó: |
Zsembery, Norbert Ákos
Gősi, Zsuzsanna
|
Dátum: |
2024
|
Téma: |
GV557-GV558 Sport and fitness sciences / Sport és fitnessztudományok
HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
HD35 Working environment / munkakörnyezet
|
Tartalmi leírás: |
A nagyvállalati kommunikációs stratégiában megjelenő CSR fókuszú akciókban egyre nagyobb szerepet kap a sport. Érthető ez, hiszen a sport mára globális szinten teremt közösségeket, formál véleményeket; egy multinacionális vállalat felelős menedzsmentjének pedig kötelessége az ebben rejlő üzleti potenciál kiaknázása. Példákon keresztül látható, hogy milyen azonosságok és különbségek vannak a különböző szektorban tevékenykedő cégek esetében. Az összehasonlítás megértését táblázatos forma segíti. | Sport is playing an increasing role in CSR-focused actions in corporate communication strategies. This is understandable, as sport is now a global force in creating communities and shaping opinions, and it is the duty of responsible management in a multinational company to exploit its business potential. Examples show the similarities and differences between firms in different sectors. A tabular format helps to understand the comparison.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Zsembery, Norbert Ákos and Gősi, Zsuzsanna (2024) A sportfókuszú CSR szerepe a vállalati kommunikációban = The role of sports-focused CSR in corporate communication. GRADUS, 11 (1). ISSN 2064-8014
|
Kapcsolat: |
MTMT:34749788 10.47833/2024.1.ECO.007
|
Létrehozó: |
cc_by
|