Ugrás a tartalomhoz

A sportfókuszú CSR szerepe a vállalati kommunikációban = The role of sports-focused CSR in corporate communication

  • Metaadatok
Tartalom: https://real.mtak.hu/195462/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy: HD1 Industries / ipar: HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy: HD3 Labor / munkaügy: HD35 Working environment / munkakörnyezet
Type = Article
Subject = G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás: GV Recreation Leisure / szabadidő, szórakozás: GV557-GV558 Sport and fitness sciences / Sport és fitnessztudományok
Cím:
A sportfókuszú CSR szerepe a vállalati kommunikációban = The role of sports-focused CSR in corporate communication
Létrehozó:
Zsembery, Norbert Ákos
Gősi, Zsuzsanna
Dátum:
2024
Téma:
GV557-GV558 Sport and fitness sciences / Sport és fitnessztudományok
HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
HD14 Management. Industrial Management / ügyvitel, igazgatás
HD35 Working environment / munkakörnyezet
Tartalmi leírás:
A nagyvállalati kommunikációs stratégiában megjelenő CSR fókuszú akciókban egyre nagyobb szerepet kap a sport. Érthető ez, hiszen a sport mára globális szinten teremt közösségeket, formál véleményeket; egy multinacionális vállalat felelős menedzsmentjének pedig kötelessége az ebben rejlő üzleti potenciál kiaknázása. Példákon keresztül látható, hogy milyen azonosságok és különbségek vannak a különböző szektorban tevékenykedő cégek esetében. Az összehasonlítás megértését táblázatos forma segíti. | Sport is playing an increasing role in CSR-focused actions in corporate communication strategies. This is understandable, as sport is now a global force in creating communities and shaping opinions, and it is the duty of responsible management in a multinational company to exploit its business potential. Examples show the similarities and differences between firms in different sectors. A tabular format helps to understand the comparison.
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Zsembery, Norbert Ákos and Gősi, Zsuzsanna (2024) A sportfókuszú CSR szerepe a vállalati kommunikációban = The role of sports-focused CSR in corporate communication. GRADUS, 11 (1). ISSN 2064-8014
Kapcsolat:
MTMT:34749788 10.47833/2024.1.ECO.007
Létrehozó:
cc_by