Ugrás a tartalomhoz

 

Sárospataki Pedagógiai Füzetek 32.

  • Metaadatok
Tartalom: https://real-j.mtak.hu/27003/
Archívum: REAL-J
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás
Type = Journal
Journal = Sárospataki Pedagógiai Füzetek
Cím:
Sárospataki Pedagógiai Füzetek 32.
Kiadó:
Tokaj-Hegyalja Egyetem
Dátum:
2023
Téma:
L Education / oktatás
Tartalmi leírás:
MEGKÜZDÉS, FEJLŐDÉS, NEVELÉS Az Iskola a határon III. konferencia előadásaiból TARTALOMJEGYZÉK ERDEI RÓBERT: Rezilienciafejlesztő program óvodásoknak THÜR ANTAL: Intelligenciatesztek összefüggései szövegértés és matematikai kompentencia tekintetében a sportiskolai rendszer kapcsán TÚRI KRISZTINA: Narratívák és idegennyelv-tanítás (SLA) SÁNDOR ZSUZSA: A vizuális szemlél(tet)és mint a képességfejlődés eszköze BARNUCZ NÓRA – FÓNAI MIHÁLY: Az iskolai integráció tanári percepciója északkelet-magyarországi egyházi iskolákban. – A társadalmi felzárkózás nehézségei és lehetőségei egy kvalitatív kutatás tükrében TAJTINÉ LESÓ MARIANNA GYÖRGYI – HANÁK ZSUZSANNA: A végzettség nélküli iskolaelhagyás kérdéskörének kutatása, különös tekintettel az SNI tanulók körére LÓZSI TAMÁS: A (digitális) szövegértés fejlesztése a retorika segítségével PODLOVICS ÉVA LÍVIA: A reziliencia és alkalmazása Magyarországon HEGEDŰS GABRIELLA: A formális nyelvoktatás és árnyékoktatás összefüggései egy kvalitatív kutatás tükrében SZONTAGH PÁL: A döntés küszöbén – óvodapedagógus hallgatók pályaszocializációja NAGYNÉ KONDOR RITA: A mérnöktanár hallgatók szakmai fejlődése a képzés során SOMOS MAGDOLNA: A brit és a magyar felsőoktatási hallgatók mobilitásának vizsgálata OECD-, UNESCO- és Eurostat-adatok alapján KOPASZ GÁBORNÉ GERI BEÁTA: A tehetséggondozás lehetőségei, lehetséges formái és színterei GULYÁS KLÁRA: A magukat romának valló pedagógiai végzettséggel rendelkezők értelmiségi szerepei és identitása FEHÉR ÁGOTA: A „pataki modell” szellemisége a Debreceni Református Kollégium történetében
Nyelv:
magyar
Típus:
Journal
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Sárospataki Pedagógiai Füzetek, 32 - 2023. ISSN 0230-0435
Kapcsolat: