Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Sárospataki Pedagógiai Füzetek 32. |
Tartalom: | https://real-j.mtak.hu/27003/ |
---|---|
Archívum: | REAL-J |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás Type = Journal Journal = Sárospataki Pedagógiai Füzetek |
Cím: |
Sárospataki Pedagógiai Füzetek 32.
|
Kiadó: |
Tokaj-Hegyalja Egyetem
|
Dátum: |
2023
|
Téma: |
L Education / oktatás
|
Tartalmi leírás: |
MEGKÜZDÉS, FEJLŐDÉS, NEVELÉS
Az Iskola a határon III.
konferencia előadásaiból
TARTALOMJEGYZÉK
ERDEI RÓBERT: Rezilienciafejlesztő program óvodásoknak
THÜR ANTAL: Intelligenciatesztek összefüggései szövegértés és matematikai kompentencia tekintetében a sportiskolai rendszer kapcsán
TÚRI KRISZTINA: Narratívák és idegennyelv-tanítás (SLA)
SÁNDOR ZSUZSA: A vizuális szemlél(tet)és mint a képességfejlődés eszköze
BARNUCZ NÓRA – FÓNAI MIHÁLY: Az iskolai integráció tanári
percepciója északkelet-magyarországi egyházi iskolákban. – A társadalmi felzárkózás nehézségei és lehetőségei egy kvalitatív kutatás tükrében
TAJTINÉ LESÓ MARIANNA GYÖRGYI – HANÁK ZSUZSANNA:
A végzettség nélküli iskolaelhagyás kérdéskörének kutatása, különös
tekintettel az SNI tanulók körére
LÓZSI TAMÁS: A (digitális) szövegértés fejlesztése a retorika segítségével
PODLOVICS ÉVA LÍVIA: A reziliencia és alkalmazása Magyarországon
HEGEDŰS GABRIELLA: A formális nyelvoktatás és árnyékoktatás
összefüggései egy kvalitatív kutatás tükrében
SZONTAGH PÁL: A döntés küszöbén – óvodapedagógus hallgatók
pályaszocializációja
NAGYNÉ KONDOR RITA: A mérnöktanár hallgatók szakmai fejlődése
a képzés során
SOMOS MAGDOLNA: A brit és a magyar felsőoktatási hallgatók mobilitásának vizsgálata OECD-, UNESCO- és Eurostat-adatok alapján
KOPASZ GÁBORNÉ GERI BEÁTA: A tehetséggondozás lehetőségei,
lehetséges formái és színterei
GULYÁS KLÁRA: A magukat romának valló pedagógiai végzettséggel
rendelkezők értelmiségi szerepei és identitása
FEHÉR ÁGOTA: A „pataki modell” szellemisége a Debreceni
Református Kollégium történetében
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Journal
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Sárospataki Pedagógiai Füzetek, 32 - 2023. ISSN 0230-0435
|
Kapcsolat: |