Ugrás a tartalomhoz

 

Annales - Budapesti Metropolitan Egyetem, 2016

  • Metaadatok
Tartalom: https://real-j.mtak.hu/26786/
Archívum: REAL-J
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = A General Works / általános művek: AX Not specified / nem besorolt
Type = Journal
Journal = Annales - Budapesti Metropolitan Egyetem
Cím:
Annales - Budapesti Metropolitan Egyetem, 2016
Kiadó:
Budapesti Metropolitan Egyetem
Dátum:
2016
Téma:
AX Not specified / nem besorolt
Tartalmi leírás:
Tartalomjegyzék Baranyai Zsolt – Kovács Zoltán: Az együttműködési aktivitás és a morális kockázat összefüggései egy termelői szerveződésben Bednárik Éva – Csitáriné Máté Szilvia – Papp-Váry Árpád Ferenc: A hazai bútoripari KKV-k innovációs képességének vizsgálata versenyképességük javítása érdekében Béres Dániel: Kontrollok a társasházak működésében Bódis Krisztina: The Game of Life – an Anthropology of American Football Dér Csaba Dezső: A kreatív eseménymenedzsment filozófiája Dezsényi Péter: Egyrészt a tuti, másrészt a kreatív Erdeiné Késmárki-Gally Szilvia: A mezőgazdasági gépüzemeltetési költségek vizsgálata Erős Eszter: Diák input-olvasási mentorok -„BAföG”- és miért éppen a német? Göbölyös N. László: „Ha dől a vér, dől a lé” A vádlott: a mozi? Judit Grotte: Case Study on Junk Food Gulyás Péter: Csokor fekete orchideákból Tatjana Horvat – Alfonz Antoni: Internal audit of logistics costs in companies Javorniczky István: Én és a Nemzet Kis Márta: Új irányok a matematika és természettudományok oktatásában Krapecz Imre: A társasházak működése és gazdálkodása – szakmai szemmel Eszter Marczell-Szilágyi: Effective learning – A simple approach Monostori Katalin: Mitől nem működik egy Joint Promotion? A marketingkommunikációs eszközök használati korlátai a turisztikai fogyasztói szokások megváltoztatása terén Papp-Váry Árpád: Klímaváltozás és a Párizsi klímakonferencia Papp-Váry Árpád: Széchenyi javaslata a magyar közlekedésügy rendezéséről, 1848. jan. 25. Papp-Váry Árpád Ferenc: Bud Spencer és Terence Hill filmjeinek sikere marketinges szemmel Gábor Rekettye Jr: Current issues in marketing communication Tóth Ágnes: Kiszámítható kreativitás Szerzők / Authors
Típus:
Journal
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Annales - Budapesti Metropolitan Egyetem, 8 - 2016. ISSN 1789-879X
Kapcsolat:
Létrehozó:
cc_by