Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
EFL Teachers’ Perspectives on the Objectively Scored Parts of the Advanced Level English School-Leaving Examination |
| Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/106674 |
|---|---|
| Archívum: | EDIT |
| Gyűjtemény: |
ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (BTK) DEAL DEAL 2023 |
| Cím: |
EFL Teachers’ Perspectives on the Objectively Scored Parts of the Advanced Level English School-Leaving Examination
|
| Létrehozó: |
Andréka, Zsuzsanna
|
| Kiadó: |
Budapest
ELTE BTK; ELTE Eötvös Kiadó
|
| Dátum: |
2023
|
| Téma: |
Hungarian EFL school-leaving examination
EFL teachers
objectively scored tests
task types
|
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/bookPart
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
BOOKTITLE: DEAL 2023: Multiple Perspectives in English Applied Linguistics
elte:Attila M. Wind; Brigitta Dóczi
DEAL 2023: Multiple Perspectives in English Applied Linguistics
elte:10.21862/ELTE.DEAL.2023.9
elte:266
elte:239
|
| Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|