Ugrás a tartalomhoz

A magyarországi intézményes idegennyelvoktatás tartalmi szabályozása

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/92965
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: ELTE Folyóiratok, kiadványok
ELTE Folyóiratok, kiadványok (EJC)
Cathedra Magistrorum
Cím:
A magyarországi intézményes idegennyelvoktatás tartalmi szabályozása
Létrehozó:
Perge, Gabriella
Kiadó:
Budapest
ELTE Eötvös József Collegium
Dátum:
2022
Tartalmi leírás:
A tanulmány a magyarországi intézményes idegennyelv-oktatás tartalmi szabályozásának kérdésével foglalkozik. Az oktatás tartalmi szabályozásában kulcsfontosságú szerepet töltenek be a különböző szinteken megjelenő tantervek. Hazánkban U]]` óta a legfontosabb curriculum a Nemzeti alaptanterv, mely makroszinten az intézményes keretek közötti idegennyelv-oktatás alapelveit és célkitűzéseit is meghatározza. A Nemzeti alaptanterv a magyarországi köznevelés tartalmi szabályozásának legfőbb eszköze, mely oktatáspolitikai szempontból is rendkívül nagy jelentőséggel bír. A tanulmány célja a Nemzeti alaptanterv fejlődése és alakulása állomásainak áttekintését követően a ! !- ban életbe lépett dokumentum és a hozzá kapcsolódó kerettantervek elemzése és reflektálása különös tekintettel az élő idegen nyelvek tanítására és tanulására vonatkozóan.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bookPart
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
BOOKTITLE: Kompetenzen und Standards
elte:Feld-Knapp Ilona
elte:Kompetenzen und Standards
elte:10.59813/CM6-11
elte:311
elte:277
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess