Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A játékosítás alapjai, avagy beszéljünk a gamifikációról! |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/158807/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Type = Book Section Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HD Industries. Land use. Labor / ipar, földhasználat, munkaügy: HD30.2 Knowledge management. Information technology management / Tudásmenedzsment |
Cím: |
A játékosítás alapjai, avagy beszéljünk a gamifikációról!
|
Létrehozó: |
Kiss, Gergely
|
Kiadó: |
Doktoranduszok Országos Szövetsége
|
Dátum: |
2020
|
Téma: |
HD30.2 Knowledge management. Information technology management / Tudásmenedzsment
|
Tartalmi leírás: |
Az ember lényéből eredően szeret játszani, ami már nagyon fiatalon, a csecsemőkortól indul és
végigkísér bennünket életünk alkonyáig. A játék által önfeledten tudunk kikapcsolódni,
élményeket szerezni és társas készségeinket, szociális kompetenciáinkat fejleszteni, például ha
közösségben játszunk. De vajon ez a játékosság jelenthet-e előnyt a munkában? Jelenthet-e
előnyt egy vállalkozás számára? Már az 1800-as évek végén regisztráltak az üzleti szférában
olyan akciókat, amelyek jutalmazások révén próbáltak lojalitást elérni. 2002-re tehető és Nick
Pelling játékfejlesztő nevéhez fűződik a gamifikáció kifejezésének bevezetése.
Magyarországon a legtöbb forrásmunka a „játékosítás” elnevezést használja a gamifikáció
jelenségére. A gamifikáció alkalmazása az üzleti szférában 2011-ben San Fransiscóban áttörő
méreteket öltött, de már korábban is léteztek olyan vállalatok, amelyek a játékszerű
gondolkodást alkalmazták.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/bookPart
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Kiss, Gergely (2020) A játékosítás alapjai, avagy beszéljünk a gamifikációról! In: Tavaszi Szél 2019 Konferencia = Spring Wind 2019: Konferenciakötet II. Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, pp. 284-289. ISBN 9786155586613
|
Kapcsolat: |
MTMT:31160586
|