Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A didaktika kézikönyve - Elméleti alapok a tanítás tanulásához |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/157935/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában Type = Book |
Cím: |
A didaktika kézikönyve - Elméleti alapok a tanítás tanulásához
|
Közreműködő: |
Falus, Iván
Szűcs, Ida
|
Kiadó: |
Akadémiai Kiadó
|
Dátum: |
2022
info:eu-repo/date/embargoEnd/2030-01-01
|
Téma: |
L1 Education (General) / oktatás általában
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
|
Tartalmi leírás: |
A didaktika a pedagógiának a tanulás támogatásával foglalkozó tudományterülete, amely a Comenius óta eltelt 5 évszázadban folyamatosan gazdagodott, bővült. A jelen kézikönyv több mint 20 fejezetben dolgozza fel a tanulás jellemzőire, a tanulókra, a tehetségesekkel, a különös figyelmet igénylőkkel való bánásmódra, az oktatás tartalmára, a tantervekre, a tervezésre, az oktatás kereteire, stratégiáira, módszereire, a digitális pedagógiára vonatkozó legújabb ismereteket. Tájékozódhatunk belőle a társadalom és az oktatás kapcsolatáról, a tanulás környezetéről, a hatékony pedagógus ismérveiről, a pedagógussá válás folyamatáról, a pedagógiai kutatás alapvető módszereiről, valamint az oktatás paradigmáinak történeti alakulásáról. A kézikönyvet, amelyet a neveléstudomány és a pedagógusképzés jeles képviselői írtak, egyaránt haszonnal forgathatják az ismereteiket bővíteni kívánó gyakorló pedagógusok, doktoranduszhallgatók, valamint a mesterség alapjaival ismerkedő pedagógusjelöltek.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Book
NonPeerReviewed
info:eu-repo/semantics/book
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Falus, Iván and Szűcs, Ida, eds. (2022) A didaktika kézikönyve - Elméleti alapok a tanítás tanulásához. Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 978 963 454 842 3
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
cc_by_nc_nd
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
|