Ugrás a tartalomhoz

A didaktika kézikönyve - Elméleti alapok a tanítás tanulásához

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/157935/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában
Type = Book
Cím:
A didaktika kézikönyve - Elméleti alapok a tanítás tanulásához
Közreműködő:
Falus, Iván
Szűcs, Ida
Kiadó:
Akadémiai Kiadó
Dátum:
2022
info:eu-repo/date/embargoEnd/2030-01-01
Téma:
L1 Education (General) / oktatás általában
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Tartalmi leírás:
A didaktika a pedagógiának a tanulás támogatásával foglalkozó tudományterülete, amely a Comenius óta eltelt 5 évszázadban folyamatosan gazdagodott, bővült. A jelen kézikönyv több mint 20 fejezetben dolgozza fel a tanulás jellemzőire, a tanulókra, a tehetségesekkel, a különös figyelmet igénylőkkel való bánásmódra, az oktatás tartalmára, a tantervekre, a tervezésre, az oktatás kereteire, stratégiáira, módszereire, a digitális pedagógiára vonatkozó legújabb ismereteket. Tájékozódhatunk belőle a társadalom és az oktatás kapcsolatáról, a tanulás környezetéről, a hatékony pedagógus ismérveiről, a pedagógussá válás folyamatáról, a pedagógiai kutatás alapvető módszereiről, valamint az oktatás paradigmáinak történeti alakulásáról. A kézikönyvet, amelyet a neveléstudomány és a pedagógusképzés jeles képviselői írtak, egyaránt haszonnal forgathatják az ismereteiket bővíteni kívánó gyakorló pedagógusok, doktoranduszhallgatók, valamint a mesterség alapjaival ismerkedő pedagógusjelöltek.
Nyelv:
magyar
Típus:
Book
NonPeerReviewed
info:eu-repo/semantics/book
Formátum:
text
Azonosító:
Falus, Iván and Szűcs, Ida, eds. (2022) A didaktika kézikönyve - Elméleti alapok a tanítás tanulásához. Akadémiai Kiadó, Budapest. ISBN 978 963 454 842 3
Kapcsolat:
Létrehozó:
cc_by_nc_nd
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess