Ugrás a tartalomhoz

Az elektronikus környezetben végzett hallgatói tevékenységek sikerességének összevetése a különböző munkaformák szempontjából

  • Metaadatok
Tartalom: http://publication.repo.uniduna.hu/703/
Archívum: Dunaújvárosi Egyetem Publikáció
Gyűjtemény: Status = In Press
Type = Article
Cím:
Az elektronikus környezetben végzett hallgatói tevékenységek sikerességének összevetése a különböző munkaformák szempontjából
Létrehozó:
Mihalovicsné Kollár, Anita
Váraljai, Mariann
Kiadó:
DUE Press
Dátum:
2020
Tartalmi leírás:
A hatékonyság, a sikeresség, az eredményesség napjaink társadalmában az egyén által végzett tevékenységek minőségének egyfajta mutatóiként jelennek meg. Ezek a felnőttek esetében a munka, fiatal felnőttek esetében pedig az oktatás világában kerülnek leginkább előtérbe, mint értékfogalmak. A felsőoktatásban a hallgatói sikeresség támogatása érdekében változatos diszruptív innovatív technológiák és pedagógiai módszerek alkalmazásával valósul meg az információszerzés, -feldolgozás és tudásgenerálás. Számos munkaforma segíti a hallgatót, amelyek közül az egyéni és a csapatban végzett ún. teammunka a legelterjedtebb. Tudományos kutatások szerint a felsőoktatásban jelen lévő modern technológia iránt elkötelezett Y generáció egyik jellemző tulajdonsága, hogy munkavégzésük során inkább kedvelik a teammunkát és szívesebben kollaborálnak, mintsem egyénileg dolgozzanak. A kérdés az, hogy a kedvelt csapatmunka munkaformában hatékonyabbak és sikeresebbek-e az egyének, vagy az egyénileg végzett munkának jobb a minősége? Kutatásunkkal sikeresség–minőség kérdéskörre fókuszálva keressük a választ a különböző munkaformákban végzett hallgatói tevékenységeket vizsgálva.
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Mihalovicsné Kollár, Anita and Váraljai, Mariann (2020) Az elektronikus környezetben végzett hallgatói tevékenységek sikerességének összevetése a különböző munkaformák szempontjából. DUNAKAVICS, 8 (4). pp. 45-57. ISSN 2064-5007 (In Press)
Kapcsolat:
Létrehozó:
cc_by_nc_nd_4