Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A magyar játékfilmek külföldi megjelenésének térstruktúrája |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/136633/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = N Fine Arts / képzőművészet: NX Arts in general / művészetek általában Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés: HE2 Communications / hírközlés Subject = N Fine Arts / képzőművészet: N Visual arts (General) For photography, see TR / vizuális művészet általában Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés: HE2 Communications / hírközlés: HE22 Broadcasting / műsorszórás Type = Article |
Cím: |
A magyar játékfilmek külföldi megjelenésének térstruktúrája
|
Létrehozó: |
Borsos, Árpád
|
Kiadó: |
IDResearch Kutatási és Képzési Kft./Publikon Kiadó
|
Dátum: |
2011
|
Téma: |
HE2 Communications / hírközlés
HE22 Broadcasting / műsorszórás
N Visual arts (General) For photography, see TR / vizuális művészet általában
NX Arts in general / művészetek általában
|
Tartalmi leírás: |
Az a technikai találmány, mely lehetővé tette a mozgás mint folyamat képi rögzítését és tetszőleges számú reprodukálását, kulturális forradalmat, kultúraváltást eredményezett. A film, a mozgókép a szórakoztatásban, a művészetben, a tudományban, a tények, jelenségek, folyamatok dokumentálásában és archiválásában, a kommunikációban – meglelvén saját helyét – napjainkig jelentős szerepet játszott és úgy tűnik, ezt a pozíciója egyre tovább erősödik. MCLUHAN szerint egyenesen leváltotta, kiszorította a Gutenberg galaxist (MCLUHAN, M. 1955).
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Borsos, Árpád (2011) A magyar játékfilmek külföldi megjelenésének térstruktúrája. MODERN GEOGRÁFIA, 6 (2). pp. 41-90. ISSN 2062-1655
|
Kapcsolat: |
MTMT:2118107
|