Ugrás a tartalomhoz

A magyar játékfilmek külföldi megjelenésének térstruktúrája

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/136633/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = N Fine Arts / képzőművészet: NX Arts in general / művészetek általában
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés: HE2 Communications / hírközlés
Subject = N Fine Arts / képzőművészet: N Visual arts (General) For photography, see TR / vizuális művészet általában
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés: HE2 Communications / hírközlés: HE22 Broadcasting / műsorszórás
Type = Article
Cím:
A magyar játékfilmek külföldi megjelenésének térstruktúrája
Létrehozó:
Borsos, Árpád
Kiadó:
IDResearch Kutatási és Képzési Kft./Publikon Kiadó
Dátum:
2011
Téma:
HE2 Communications / hírközlés
HE22 Broadcasting / műsorszórás
N Visual arts (General) For photography, see TR / vizuális művészet általában
NX Arts in general / művészetek általában
Tartalmi leírás:
Az a technikai találmány, mely lehetővé tette a mozgás mint folyamat képi rögzítését és tetszőleges számú reprodukálását, kulturális forradalmat, kultúraváltást eredményezett. A film, a mozgókép a szórakoztatásban, a művészetben, a tudományban, a tények, jelenségek, folyamatok dokumentálásában és archiválásában, a kommunikációban – meglelvén saját helyét – napjainkig jelentős szerepet játszott és úgy tűnik, ezt a pozíciója egyre tovább erősödik. MCLUHAN szerint egyenesen leváltotta, kiszorította a Gutenberg galaxist (MCLUHAN, M. 1955).
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Borsos, Árpád (2011) A magyar játékfilmek külföldi megjelenésének térstruktúrája. MODERN GEOGRÁFIA, 6 (2). pp. 41-90. ISSN 2062-1655
Kapcsolat:
MTMT:2118107