Ugrás a tartalomhoz

A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validációja terén történt változások Európában 2014-2016 között

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/127549/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában
Subject = L Education / oktatás: LF Individual institutions (Europe) / oktatási intézmények, Európa
Type = Article
Cím:
A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validációja terén történt változások Európában 2014-2016 között
Létrehozó:
Kovács, Anett Jolán
Kiadó:
Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar; Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar
Dátum:
2018
Téma:
L1 Education (General) / oktatás általában
LF Individual institutions (Europe) / oktatási intézmények, Európa
Tartalmi leírás:
Az uniós tagországok számára a 2018-as év rendkívül fontos, mivel az Európai Tanács 2012-es ajánlásában ezt a határidőt jelölte meg a nemzeti validációs rendszerek kialakítására. Az EU több módon igyekszik segíteni a tagországokat: a CEDEFOP gondozásában rendszeresen megjelennek kiadványok, melyek az európai aktuális érvényesítési gyakorlatokról számolnak be, és adnak tájékoztatást azok működéséről, annak érdekében, hogy segítsen kezelni a felmerülő nehézségeket és a gyengeségeket. A tanulmány alapját ezek a kiadványok képezték. Tanulmányunk célja megismertetni és összehasonlítani, milyen változások és fejlesztések történtek az egyes országokban az elmúlt három évben. Munkánk során átfogó képet nyújtunk a tagországok validációs eljárással kapcsolatos helyzetéről, a validációs eljárás szereplőiről és módszereiről. A téma azért is jelentős, mert Magyarország is vállalta, hogy 2018-ra kiépíti nemzeti validációs rendszerét.
Nyelv:
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Kovács, Anett Jolán (2018) A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validációja terén történt változások Európában 2014-2016 között. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 37-46. ISSN 1589-519X
Kapcsolat:
MTMT:3403298 10.17165/TP.2018.1.4