Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validációja terén történt változások Európában 2014-2016 között |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/127549/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában Subject = L Education / oktatás: LF Individual institutions (Europe) / oktatási intézmények, Európa Type = Article |
Cím: |
A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validációja terén történt változások Európában 2014-2016 között
|
Létrehozó: |
Kovács, Anett Jolán
|
Kiadó: |
Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar; Soproni Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar
|
Dátum: |
2018
|
Téma: |
L1 Education (General) / oktatás általában
LF Individual institutions (Europe) / oktatási intézmények, Európa
|
Tartalmi leírás: |
Az uniós tagországok számára a 2018-as év rendkívül fontos, mivel az Európai Tanács 2012-es ajánlásában ezt a határidőt jelölte meg a nemzeti validációs rendszerek kialakítására. Az EU több módon igyekszik segíteni a tagországokat: a CEDEFOP gondozásában rendszeresen megjelennek kiadványok, melyek az európai aktuális érvényesítési gyakorlatokról számolnak be, és adnak tájékoztatást azok működéséről, annak érdekében, hogy segítsen kezelni a felmerülő nehézségeket és a gyengeségeket. A tanulmány alapját ezek a kiadványok képezték. Tanulmányunk célja megismertetni és összehasonlítani, milyen változások és fejlesztések történtek az egyes országokban az elmúlt három évben. Munkánk során átfogó képet nyújtunk a tagországok validációs eljárással kapcsolatos helyzetéről, a validációs eljárás szereplőiről és módszereiről. A téma azért is jelentős, mert Magyarország is vállalta, hogy 2018-ra kiépíti nemzeti validációs rendszerét.
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Kovács, Anett Jolán (2018) A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validációja terén történt változások Európában 2014-2016 között. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 16 (1). pp. 37-46. ISSN 1589-519X
|
Kapcsolat: |
MTMT:3403298 10.17165/TP.2018.1.4
|