Ugrás a tartalomhoz

„Hasonló értékű emberek vagyunk.”Az ételválasztás és az étkezés értékkifejező szerepe, különös tekintettel az alternatív élelmiszerbeszerzési helyzetekre = „We share the same values” Expression of values through the choice and consumption of food with special focus on alternative food networks

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/127179/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés: HE2 Communications / hírközlés
Type = Article
Cím:
„Hasonló értékű emberek vagyunk.”Az ételválasztás és az étkezés értékkifejező szerepe, különös tekintettel az alternatív élelmiszerbeszerzési helyzetekre = „We share the same values” Expression of values through the choice and consumption of food with special focus on alternative food networks
Létrehozó:
Neulinger, Ágnes
Bársony, Fanni
Lazányi, Orsolya
Kiadó:
Magyar Kommunikációtudományi Társaság
Dátum:
2020
Téma:
HE2 Communications / hírközlés
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Neulinger, Ágnes and Bársony, Fanni and Lazányi, Orsolya (2020) „Hasonló értékű emberek vagyunk.”Az ételválasztás és az étkezés értékkifejező szerepe, különös tekintettel az alternatív élelmiszerbeszerzési helyzetekre = „We share the same values” Expression of values through the choice and consumption of food with special focus on alternative food networks. JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (4.). pp. 57-78. ISSN 0209-584X (nyomtatott); 1588-0761 (elektronikus)
Kapcsolat: