Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
Elementary school teachers’ beliefs and classroom practices related to teaching cultural universals |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/115056/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás Subject = B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás: BF Psychology / lélektan: BF15 Thinking. Thought / gondolkodás Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában Type = Book Section |
Cím: |
Elementary school teachers’ beliefs and classroom practices related to teaching cultural universals
|
Létrehozó: |
Kinyó, László
Dancs, Katinka
|
Közreműködő: |
Krzywosz-Rynkiewicz, Beata
Zorbas, V
|
Kiadó: |
Charles University and Children’s Identity and Citizenship European Association
|
Dátum: |
2020-09-22
|
Téma: |
BF15 Thinking. Thought / gondolkodás
H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/bookPart
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Kinyó, László and Dancs, Katinka (2020) Elementary school teachers’ beliefs and classroom practices related to teaching cultural universals. In: Citizenship at a Crossroads: Rights, Identity, and Education. Charles University and Children’s Identity and Citizenship European Association, Prague, pp. 190-204. ISBN 978-80-7603-104-3
|
Kapcsolat: |