Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása |
| Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1784/ |
|---|---|
| Archívum: | Corvinus Kutatások |
| Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Information economy Type = Conference or Workshop Item |
| Cím: |
A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása
|
| Létrehozó: |
Keszey, Tamara
|
| Dátum: |
2013
|
| Téma: |
Information economy
Marketing
|
| Tartalmi leírás: |
Kutatásunkban azt vizsgáljuk, hogy az értékesítés területén dolgozó munkatársak piaci megfigyeléseit milyen
mértékben képesek beépíteni a marketingvezetők a menedzsment munkába. Az értékesítési munkatársak piaci
megfigyelései mindig naprakészek, ráadásul jelentősebb ráfordítás nélkül hozzáférhetők. A marketing és sales
munkatársak közötti hagyományosan konfliktusokkal terhelt kapcsolat miatt azonban a vállalatok sokszor
mégsem aknázzák ki a piaci tájékozódásnak ezt a lehetőségét. Nagyvállalati mintán empirikusan tesztelt
modellünk szerint a menedzserek azon képessége, hogy felhasználják a vállalaton belül rendelkezésre álló
információkat alapvetően nem egyéni, hanem szervezeti képesség. Azok a menedzserek, akik olyan cégeknél
dolgoznak, ahol a vállalati továbbképzések során más részlegek munkájába is bekapcsolódhatnak, nagyobb
mértékben támaszkodnak a munkatársak piaci megfigyeléseire döntéseik meghozatala során.
|
| Típus: |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
Keszey, Tamara (2013) A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása. In: Kiterjesztett marketing: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 19. országos konferenciája, 2013. augusztus 28-29., Budapest, Magyarország.
|
| Kapcsolat: |