Ugrás a tartalomhoz
TUdományos DOkumentumok Közös Keresője
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
HUN-REN SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Type = Conference or Workshop Item
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
167
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
167
"Lájk első látásra?" – Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? ("Like at first sight?" – What inspires liking brands in online social media in the case of small catering establishments?)
Tartalom
|
Metaadatok
Gáti, Mirkó; Csordás, Tamás; Markos-Kujbus, Éva
"Lájkolom őket, de ennék is náluk?" – Aktivitásra buzdító kis- és középvállalati közösségimédia-tevékenységek fogyasztói fogadtatása magyarországi vendéglátóhelyek példáján keresztül ("I like them, but would I eat at their place?" – Encouraging social media activities of small and medium-sized enterprises and their consumerreactions – the case of Hungarian catering...
Tartalom
|
Metaadatok
Markos-Kujbus, Éva; Kiss, Tünde; Gáti, Mirkó; Csordás, Tamás
A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése
Tartalom
|
Metaadatok
Gyulavári, Tamás; Agárdi, Irma; Bacsek , Péter
A hazai agrárkereskedelem specializációjának változása Magyarország és az Európai Unió között a csatlakozás után
Tartalom
|
Metaadatok
Jámbor, Attila
A hazai közgazdaságtudomány és a jövőkutatás viszonya az 1960-as és az 1990-es évek között
Tartalom
|
Metaadatok
Hideg, Éva
A jövőkutatás fejlődési irányai
Tartalom
|
Metaadatok
Hideg, Éva
A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell
Tartalom
|
Metaadatok
Gáti, Mirkó; Simay, Attila Endre
A klíma, a klímaváltozás, valamint a talaj vastagságának hatása a Pinus nigra Arnold és a Fraxinus ornus L. fiatal egyedeinek növekedésére vékony, karbonátos váztalajon
Tartalom
|
Metaadatok
Trájer, Attila János; Bede-Fazekas, Ákos; Padisák, Judit
A klímaváltozás hatása a canine leishmaniasis vektorainak és azok növényi indikátorainak elterjedésére
Tartalom
|
Metaadatok
Trájer, Attila János; Bede-Fazekas, Ákos
A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Dóra; Mitev, Ariel Zoltán
A közjavak és a mezőgazdaság kritikus kérdései a közös agrárpolitikában
Tartalom
|
Metaadatok
Jámbor, Attila
A közösségi média mint online stratégiai eszköz
Tartalom
|
Metaadatok
Markos-Kujbus, Éva; Gáti, Mirkó
A magyar fogyasztói attitűd az előnyalapú saját márkákkal szemben
Tartalom
|
Metaadatok
Kelemen, Zita
A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása
Tartalom
|
Metaadatok
Keszey, Tamara
A mobiltelefon piackutatási alkalmazásának lehetőségei
Tartalom
|
Metaadatok
Neulinger, Ágnes
A proaktív marketing hatása a piaci teljesítményre válság idejében: hazai tanulságok
Tartalom
|
Metaadatok
Kolos, Krisztina; Gyulavári, Tamás
A sharing economy üzleti modellje
Tartalom
|
Metaadatok
Móricz, Péter
A többcsatornás értékesítési rendszerek kihívásai - az online értékesítési csatorna integrálásának lehetőségei
Tartalom
|
Metaadatok
Gyulavári, Tamás
Accounting for beyond scope 3 GHG emissions
Tartalom
|
Metaadatok
Csutora, Mária; Dobák, Katalin
Agency of Civil Society Organizations
Tartalom
|
Metaadatok
Veress, József
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
167