Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
,.Ki vagyok én?" — A pedagógusidentitás mérése a Húsz állítás magamról c. teszttel = "Who am i?" - Using the twenty statement test to measure professional identity of student teachers |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/110292/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában Type = Article |
Cím: |
,.Ki vagyok én?" — A pedagógusidentitás mérése a Húsz állítás magamról c. teszttel = "Who am i?" - Using the twenty statement test
to measure professional identity of student
teachers
|
Létrehozó: |
Koltói, Lilla
|
Kiadó: |
Kecskeméti Főiskola
|
Dátum: |
2016-01-20
|
Téma: |
L1 Education (General) / oktatás általában
|
Tartalmi leírás: |
Pedagógusok identitás struktúráját tártam fel. A tartalmi kategóriák kialakításával és a tartalmak elemzésével képet kaphatunk a személyes és szociális alidentitások szerveződéséről. A vizsgálatban a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Karának tanító szakos hallgatói vettek részt (N 2 199). Az eredmények azt mutatják, hogy a szakmai identitás formálása a főiskolán sikeres folyamat.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Koltói, Lilla (2016) ,.Ki vagyok én?" — A pedagógusidentitás mérése a Húsz állítás magamról c. teszttel = "Who am i?" - Using the twenty statement test to measure professional identity of student teachers. GRADUS, 3 (1). pp. 142-147. ISSN 2064-8014
|
Kapcsolat: |