Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
| 
					  			 | 
			
	  			"Játszani is engedd" = Let Them Play Too | 
      	
| Tartalom: | http://real.mtak.hu/109395/ | 
|---|---|
| Archívum: | REAL | 
| Gyűjtemény: | 
															Status = Published
										 Subject = Q Science / természettudomány: QA Mathematics / matematika: QA76 Computer software / programozás Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata Type = Article  | 
	    	
| Cím: | 
								 
					"Játszani is engedd" = Let Them Play Too
				 
								 | 
			
| Létrehozó: | 
										 
						Achs, Ágnes
					 
									 | 
			
| Kiadó: | 
													 
					John von Neumann University
										 
												 | 
			
| Dátum: | 
													 
					2019
										 
												 | 
	    	
| Téma: | 
													 
					LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
										 
																	
					QA76 Computer software / programozás
										 
												 | 
			
| Tartalmi leírás: | 
				   									 
					Azt mondják, az öreg tanárok előszeretettel vélik legjobbnak saját módszereiket. Ami engem illet, többek között azért döntöttem úgy, hogy a nyugdíjkort elérve abbahagyom pálya- futásomat, mert azt gondoltam, már nem biztos, hogy teljesen korszerű az, amit és ahogy csinálok. Ugyanakkor, ha van rá érdeklődés, szívesen elmondom, miért tartom fontosnak a játékosságot az oktatásban. Bemutatok néhány hallgatói programozási vizsgamunkát, valamint az általam készített Java feladatgyűjtemény honlapját.
										 
												 | 
	    	
| Nyelv: | 
																 
						magyar
												 
														 | 
			
| Típus: | 
													 
					Article
										 
																	
					PeerReviewed
										 
																	
					info:eu-repo/semantics/article
										 
												 | 
			
| Formátum: | 
													 
					text
										 
												 | 
			
| Azonosító: | 
													
																	 
					Achs, Ágnes  (2019) "Játszani is engedd" = Let Them Play Too.  GRADUS, 6 (4.).  pp. 1-10.  ISSN 2064-8014
										 
												 | 
			
| Kapcsolat: |