Ugrás a tartalomhoz

A gazdasági és a társadalmi érdek konvergálása a reklámokban

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/108396/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés: HE2 Communications / hírközlés
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés: HE2 Communications / hírközlés: HE22 Broadcasting / műsorszórás
Type = Article
Cím:
A gazdasági és a társadalmi érdek konvergálása a reklámokban
Létrehozó:
Gellén, Klára
Kiadó:
CompLex Kiadó Kft.
Dátum:
2016
Téma:
HE2 Communications / hírközlés
HE22 Broadcasting / műsorszórás
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Gellén, Klára (2016) A gazdasági és a társadalmi érdek konvergálása a reklámokban. In Medias Res, 5 (1). pp. 17-32. ISSN 2063-6253
Kapcsolat:
MTMT:3081918