Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Általános Nyelvészeti Tanulmányok |
Tartalom: | https://real-j.mtak.hu/1142/ |
---|---|
Archívum: | REAL-J |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Type = Journal Subject = P Language and Literature / nyelvészet és irodalom: P0 General Philology. General Linguistics / általános filológia, általános nyelvészet Journal = Általános Nyelvészeti Tanulmányok |
Cím: |
Általános Nyelvészeti Tanulmányok
|
Kiadó: |
Akadémiai Kiadó
|
Dátum: |
1995
|
Téma: |
P0 General Philology. General Linguistics / általános filológia, általános nyelvészet
|
Tartalmi leírás: |
Beöthy Erzsébet-John-Steiner Vera: Magyar-angol kétnyelvű gyermekek hibázási mintázatának elemzése | Fabó Kinga: Az érzelmi hatástalanítás módjai művészi szövegekben | Fónagy Iván: A hangkarakterológia esélyei | Gergely György: Az aktuális tagolás szerepe a mondatértésben | Gósy Mária: A beszédmegértés folyamatának első szintjei | Herman József-Szentesi-Szépe Judit: Az afáziakutatás nyelvészeti perspektívái | Jarovinszkij Alekszandr: Korai szókincs a gyermeknyelvben | Kassai Ilona: Pszicho-szociolingvisztikai jegyzetek az akcentusról | Lengyel Zsolt: A gyermeknyelvi dialógus vizsgálatának néhány kérdése | Mikes Melánia: A nyelvek megkülönböztetése korai többnyelvű kommunikációban | Osmanné Sági Judit: A belső lexikonhoz való hozzáférés módjai és zavarai afáziás betegeknél | Pléh Csaba-Ackermann Farrel-Komlósy András: Az igemódosítók pszicholingvisztikájáról | Réger Zita: Az utánzás szerepe az anyanyelv elsajátításában | Sallai János-Szende Tamás: Spontán közlések beszédszüneteinek pszicholingvisztikai értelmezése | Síklaki István: A beszédaktusok szerepe a terápiás beszélgetés koherenciájában | Sugárné Kádár Júlia: Az életkor és a szociális körülmények hatása az alanyi, illetve állítmányi csoport kidolgozására, óvodások mondataiban | Szentmiklóssy Margit: Főbb konzekvenciák az [s] és [sz] hangok fonémaszimbólum-képződési folyamatának percepciós kísérletéből | Vértes O. András: Feszültségi-izgalmi érzelmeink tartományának növekedése és a nyelvhasználat | Büky Béla: Achim Eschbach (szerk.), Bühler-Studien | Dörnyei Zoltán: Egy idegennyelv-elsajátítási modell: a monitorelmélet. Step-hen Krashen, Second Language Learning és H. Dulay-M. Burt-S. Krashen, Language Two | Gósy Mária: Lengyel Zsolt, Tanulmányok a nyelvelsajátítás köréből és Lengyel Zsolt, A gyermeknyelv | Kelemen Janka: Göncz Lajos, A kétnyelvűség pszichológiája | Kontra Miklós: Fred R. Hckman-Lawrence H. Bell-Diana Nelson (szerk.), Universals of Second Language Acquisition | Radnai Zsófia: Theo van Els-Theo Dongaerts (szerk.), Applied Linguistics and the Learning and Teaching of Foreign Languages | Szépe György: Miguel Siguán-William F. Mackey, Educacion у bilingüismo | Tüske Margit: Giuseppe Francescato, Il bilingue isolato | Pléh Csaba-Szépe György-Telegdi Zsigmond: Szerkesztői utószó
|
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Journal
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
text
|
Azonosító: |
Általános Nyelvészeti Tanulmányok, 18 - 1995.
|
Kapcsolat: |