Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A bankmarketing fejlődésének várható tendenciái az elkövetkezendő évtizedben |
| Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/5417/ |
|---|---|
| Archívum: | Corvinus Kutatások |
| Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Service management Subject = Finance Type = Article |
| Cím: |
A bankmarketing fejlődésének várható tendenciái az elkövetkezendő évtizedben
|
| Létrehozó: |
Kenesei, Zsófia
|
| Kiadó: |
Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Vezetőképző Intézet
|
| Dátum: |
1996-02
|
| Téma: |
Marketing
Finance
Service management
|
| Tartalmi leírás: |
A tanulmány azokat a piacgazdaságban jelentkező tendenciákat tekinti át, amelyek várhatóan hatással lesznek a pénzügyi szolgáltatások fejlődésére. A környezeti tényezők elemzése után megvizsgálja az alkalmazkodás lehetőségeit, két fő fejlődési irányt feltételezve: a banki termékek sztenderdizálódásának, valamint a bank és az ügyfél kapcsolatának erősödését.
|
| Nyelv: |
magyar
magyar
|
| Típus: |
Article
PeerReviewed
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
Kenesei, Zsófia (1996) A bankmarketing fejlődésének várható tendenciái az elkövetkezendő évtizedben. Vezetéstudomány, 27 (2). pp. 29-35.
|
| Kapcsolat: |