Ugrás a tartalomhoz
TUdományos DOkumentumok Közös Keresője
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
HUN-REN SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Service management
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
119
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
119
...dativus Pro 7.3 fordítást segítő programcsomag Magyarország első óriásszótára (ismertetés)
Tartalom
|
Metaadatok
Osman, Péter
„A kockázat megmarad, csak az érzet változik” – Tranzakciós és kapcsolati preferenciák a projekttípusú üzleti szolgáltatások piacán
Tartalom
|
Metaadatok
Veres, Zoltán
A bankmarketing fejlődésének várható tendenciái az elkövetkezendő évtizedben
Tartalom
|
Metaadatok
Kenesei, Zsófia
A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése
Tartalom
|
Metaadatok
Gyulavári, Tamás; Agárdi, Irma; Bacsek , Péter
A digitális átalakulás módszereinek feltárása a közszolgáltatásokban – a design thinking módszertan alkalmazási lehetőségei
Tartalom
|
Metaadatok
Fehér, Péter
A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül
Tartalom
|
Metaadatok
Szalkai, Zsuzsanna; Mandják, Tibor; Simon, Judit; Hlédik, Erika; Neumann-Bódi, Edit
A disztributív igazságosság fogalmának értelmezése a szolgáltatóvállalat nézőpontjából
Tartalom
|
Metaadatok
Kolos, Krisztina; Kenesei, Zsófia; Szilvai, Zsolt
A figyelem ökonómiája: A vevők meghódításának új módszerei és csatornái
Tartalom
|
Metaadatok
Hámori, Balázs
A fogyatékosság, az akadálymentesség és a mobilitás, mint egzisztenciális alaptulajdonság
Tartalom
|
Metaadatok
Farkas, Jácint; Petykó, Csilla
A frontvonali munka minősége = emberierőforrás-menedzsment?
Tartalom
|
Metaadatok
Fehér, Judit; Bencsik, Andrea
A gazdasági válság hatása az üzleti szolgáltató szektorra a közép-kelet-európai régióban
Tartalom
|
Metaadatok
Marciniak, Róbert
A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology)
Tartalom
|
Metaadatok
Kenesei, Zsófia; Kolos, Krisztina
A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában
Tartalom
|
Metaadatok
Hetesi, Erzsébet; Révész, Balázs
A kényszerített önkiszolgálás elfogadásának előzményei és következményei a BKK-automaták példáján keresztül
Tartalom
|
Metaadatok
Kenesei, Zsófia; Cserdi, Zsófia
A kölcsönös értékteremtéssel kapcsolatos elvárások modellezése a szolgáltatásokban. Fókuszban a turizmus
Tartalom
|
Metaadatok
Veres, Zoltán; Liska, Fanny
A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül
Tartalom
|
Metaadatok
Mandják, Tibor; Szalkai, Zsuzsanna; Hlédik, Erika; Neumann-Bódi, Edit; Simon, Judit
A közszolgálati szervezetek értékelési módszereinek osztályozása (Classification of evaluation methods of public sector organizations)
Tartalom
|
Metaadatok
Takács, Erika
A lakóhelypreferenciák változásai és az Y generáció
Tartalom
|
Metaadatok
Hack-Handa, József; Kocsis, János Balázs
A lean szemlélet eredményes alkalmazása irodai környezetben
Tartalom
|
Metaadatok
Kelemen, Tamás; Kalló, Noémi
A lemorzsolódás és a fogyasztói magatartás vizsgálata szolgáltatás-kivezetés esetén Heckman-féle korrekciós eljárással
Tartalom
|
Metaadatok
Somosi, Ágnes
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
119