Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|   | A magyar webes piac technológiai architektúrái | 
| Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4008/ | 
|---|---|
| Archívum: | Corvinus Kutatások | 
| Gyűjtemény: | Status = Published Subject = Service management Subject = Economic development Subject = Information economy Type = Article | 
| Cím: | 
					A magyar webes piac technológiai architektúrái
				 | 
| Létrehozó: | 
						Füleki, Dániel
					 
						Theiss-Balázs, Zsolt
					 
						Balkányi, Péter
					 
						Pocsarovszky, Károly
					 | 
| Kiadó: | 
					Corvinus University of Budapest, School of Management
										 | 
| Dátum: | 
					2008
										 | 
| Téma: | 
					Economic development
										 
					Information economy
										 
					Service management
										 | 
| Tartalmi leírás: | 
					A magyar világháló „szürke eminenciásai” a webes ügynökségek, amelyek megbízóik számára professzionális
tartalmakat, általában megjelenést építenek fel. E piaci szegmens néhány ismertebb képviselője a
Kirowski, a Carnation, az Arcus (egykori Mirai), az Euroweb, a BigFish, a ProWeb, illetve néhány más,
hasonló kaliberű on-line vállalkozás. Bátran állíthatjuk, hogy az elmúlt tíz évben Magyarország egyik húzó
iparágává váltak, de ehhez képest igen keveset ismerünk működési modelljeikről, iparáguk struktúrájáról
és a webes modellek alkalmazói számára nyújtott szolgáltatásspektrumról. A szerzők kutatásának célja
olyan úttörő munka elvégzése volt, amely először tárja fel a hazai webes szolgáltatók értékláncmodelljét,
illetve piaci befolyásukat. Emellett megvizsgálták a szektor szereplőinek egymáshoz és a különböző internetes
technológiákhoz való viszonyát, feltérképezték a legjelentősebb technológiai lekötések helyzetképét is.
										 | 
| Nyelv: | 
						magyar
												 
						magyar
												 | 
| Típus: | 
					Article
										 
					PeerReviewed
										 | 
| Formátum: | 
					application/pdf
										 | 
| Azonosító: | 
					Füleki, Dániel and Theiss-Balázs, Zsolt and Balkányi, Péter and Pocsarovszky, Károly  (2008) A magyar webes piac technológiai architektúrái.  Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39  (12).   pp. 39-50.  DOI 10.14267/VEZTUD.2008.12.04
										 | 
| Kapcsolat: | 
					10.14267/VEZTUD.2008.12.04
										 |