Ugrás a tartalomhoz

A magyar webes piac technológiai architektúrái

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4008/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Service management
Subject = Economic development
Subject = Information economy
Type = Article
Cím:
A magyar webes piac technológiai architektúrái
Létrehozó:
Füleki, Dániel
Theiss-Balázs, Zsolt
Balkányi, Péter
Pocsarovszky, Károly
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2008
Téma:
Economic development
Information economy
Service management
Tartalmi leírás:
A magyar világháló „szürke eminenciásai” a webes ügynökségek, amelyek megbízóik számára professzionális tartalmakat, általában megjelenést építenek fel. E piaci szegmens néhány ismertebb képviselője a Kirowski, a Carnation, az Arcus (egykori Mirai), az Euroweb, a BigFish, a ProWeb, illetve néhány más, hasonló kaliberű on-line vállalkozás. Bátran állíthatjuk, hogy az elmúlt tíz évben Magyarország egyik húzó iparágává váltak, de ehhez képest igen keveset ismerünk működési modelljeikről, iparáguk struktúrájáról és a webes modellek alkalmazói számára nyújtott szolgáltatásspektrumról. A szerzők kutatásának célja olyan úttörő munka elvégzése volt, amely először tárja fel a hazai webes szolgáltatók értékláncmodelljét, illetve piaci befolyásukat. Emellett megvizsgálták a szektor szereplőinek egymáshoz és a különböző internetes technológiákhoz való viszonyát, feltérképezték a legjelentősebb technológiai lekötések helyzetképét is.
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Füleki, Dániel and Theiss-Balázs, Zsolt and Balkányi, Péter and Pocsarovszky, Károly (2008) A magyar webes piac technológiai architektúrái. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (12). pp. 39-50. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.12.04
Kapcsolat:
10.14267/VEZTUD.2008.12.04