Ugrás a tartalomhoz

 

A magyar fogyasztói attitűd az előnyalapú saját márkákkal szemben

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/452/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Type = Conference or Workshop Item
Cím:
A magyar fogyasztói attitűd az előnyalapú saját márkákkal szemben
Létrehozó:
Kelemen, Zita
Dátum:
2010
Téma:
Marketing
Tartalmi leírás:
A kereskedelmi márkákon belül Európában egyre nagyobb részt képviselnek az előnyalapú saját márkák, melyek már niche szegmenseket céloznak meg. A cikkben bemutatom az európai tendenciát, és a már létező sikeres előnyalapú márkákat. Magyarországon ezek a speciális márkák még gyerekcipőben járnak, de a tendencia itt is érvényesül. Egyetemi hallgatókkal készített kutatásom eredményei alapján, körvonalazható a magyar fogyasztók ezen niche kereskedelmi márkák iránti vásárlási hajlandósága. Így behatárolható, hogy a hazai piacon jelen lévő kereskedelmi láncok mely márkák bevezetésénél számíthatnak sikerre, illetve, hogy mely bevezető-, illetve márkázási stratégiák a megfelelőek. Cikkemben kitérek a magyar méltányos kereskedelmi márka bevezetésének lehetőségére, és az előnyalapú márkák általános fogyasztói attitűdjére is, különös tekintettel a láncok pozicionálási stratégiáira.
Típus:
Conference or Workshop Item
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Kelemen, Zita (2010) A magyar fogyasztói attitűd az előnyalapú saját márkákkal szemben. In: Új marketing világrend MOK 16. országos konferenciája, 2010. augusztus 26-27., Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Budapest.
Kapcsolat: