Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A magyar fogyasztói attitűd az előnyalapú saját márkákkal szemben |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/452/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Type = Conference or Workshop Item |
Cím: |
A magyar fogyasztói attitűd az előnyalapú saját márkákkal szemben
|
Létrehozó: |
Kelemen, Zita
|
Dátum: |
2010
|
Téma: |
Marketing
|
Tartalmi leírás: |
A kereskedelmi márkákon belül Európában egyre nagyobb részt képviselnek az előnyalapú saját márkák, melyek már niche szegmenseket céloznak meg. A cikkben bemutatom az európai tendenciát, és a már létező sikeres előnyalapú márkákat. Magyarországon ezek a speciális márkák még gyerekcipőben járnak, de a tendencia itt is érvényesül. Egyetemi hallgatókkal készített kutatásom eredményei alapján, körvonalazható a magyar fogyasztók ezen niche kereskedelmi márkák iránti vásárlási hajlandósága. Így behatárolható, hogy a hazai piacon jelen lévő kereskedelmi láncok mely márkák bevezetésénél számíthatnak sikerre, illetve, hogy mely bevezető-, illetve márkázási stratégiák a megfelelőek. Cikkemben kitérek a magyar méltányos kereskedelmi márka bevezetésének lehetőségére, és az előnyalapú márkák általános fogyasztói attitűdjére is, különös tekintettel a láncok pozicionálási stratégiáira.
|
Típus: |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Kelemen, Zita (2010) A magyar fogyasztói attitűd az előnyalapú saját márkákkal szemben. In: Új marketing világrend MOK 16. országos konferenciája, 2010. augusztus 26-27., Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Budapest.
|
Kapcsolat: |