Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
A marketingstratégiai tervezés összefüggései |
| Tartalom: | http://real.mtak.hu/85766/ |
|---|---|
| Archívum: | REAL |
| Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HB Economic Theory / közgazdaságtudomány: HB2 Microeconomics / mikroökonómia Subject = S Agriculture / mezőgazdaság: S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában Type = Book Section |
| Cím: |
A marketingstratégiai tervezés összefüggései
|
| Létrehozó: |
Polereczki, Zsolt
|
| Kiadó: |
Akadémia Kiadó
|
| Dátum: |
2017
|
| Téma: |
HB2 Microeconomics / mikroökonómia
S1 Agriculture (General) / mezőgazdaság általában
|
| Tartalmi leírás: |
A vállalkozások marketingtervezése során a cél az, hogy a cég üzleti tervével összhangban lévő, az abban megfogalmazott elképzelések elérését segítő elemzést végezzen, és meghatározza azon lépések láncolatát, amelyek hozzájárulnak a kitűzött pozíció eléréséhez.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
Book Section
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/bookPart
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Polereczki, Zsolt (2017) A marketingstratégiai tervezés összefüggései. In: Élelmiszer-marketing. Akadémia Kiadó. ISBN 9789634540618
|
| Kapcsolat: |