Ugrás a tartalomhoz

A gyermekkori elhízás és élelmiszercímke összefüggéseinek marketing szempontú vizsgálata

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/13424/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HF Commerce / kereskedelem
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HV Social pathology. Social and public welfare / szociálpatológia, segélyezés
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HM Sociology / társadalomkutatás: HM4 Social processes / társadalmi folyamatok
Type = Article
Cím:
A gyermekkori elhízás és élelmiszercímke összefüggéseinek marketing szempontú vizsgálata
Létrehozó:
Szűcs, Róbert Sándor
Kiadó:
Mátra-Tan kutató-oktató Kht.
Dátum:
2010
Téma:
HF Commerce / kereskedelem
HM4 Social processes / társadalmi folyamatok
HV Social pathology. Social and public welfare / szociálpatológia, segélyezés
Tartalmi leírás:
A fiatalkorúak célcsoportja a piac leginkább befolyásolható szegmensét jelenti. Kutatásaink szerint a fiatalok fele nem fordít különösebb figyelmet az egészséges táplálkozásra, s a fiataloknak csupán egyharmada érti az élelmiszercímke jelöléseit. Súlyosbítja a helyzetet, hogy magas zsír-, só-, cukortartalmú élelmiszereket (például gyorséttermi láncok termékei, kóla, chips) népszerűsítenek. A hazai élelmiszercímke- szabályozásban mindenképpen célszerű figyelembe venni más országok gyakorlatát, különös tekintettel az Egyesült Államok élelmiszercímkéire, valamint a Magyar Nemzeti Szívalapítvány elképzeléseire. Az elmaradás eredménye a 20%-ban túlsúlyos, egészségügyi problémákkal küzdő fiatal nemzedék!
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Szűcs, Róbert Sándor (2010) A gyermekkori elhízás és élelmiszercímke összefüggéseinek marketing szempontú vizsgálata. GAZDÁLKODÁS, 54 (7). pp. 773-777. ISSN 0046-5518
Kapcsolat:
MTMT:1618757