Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A gyermekkori elhízás és élelmiszercímke összefüggéseinek marketing szempontú vizsgálata |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/13424/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HF Commerce / kereskedelem Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HV Social pathology. Social and public welfare / szociálpatológia, segélyezés Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HM Sociology / társadalomkutatás: HM4 Social processes / társadalmi folyamatok Type = Article |
Cím: |
A gyermekkori elhízás és élelmiszercímke összefüggéseinek marketing szempontú vizsgálata
|
Létrehozó: |
Szűcs, Róbert Sándor
|
Kiadó: |
Mátra-Tan kutató-oktató Kht.
|
Dátum: |
2010
|
Téma: |
HF Commerce / kereskedelem
HM4 Social processes / társadalmi folyamatok
HV Social pathology. Social and public welfare / szociálpatológia, segélyezés
|
Tartalmi leírás: |
A fiatalkorúak célcsoportja a piac leginkább befolyásolható szegmensét jelenti.
Kutatásaink szerint a fiatalok fele nem fordít különösebb figyelmet az egészséges táplálkozásra,
s a fiataloknak csupán egyharmada érti az élelmiszercímke jelöléseit. Súlyosbítja
a helyzetet, hogy magas zsír-, só-, cukortartalmú élelmiszereket (például
gyorséttermi láncok termékei, kóla, chips) népszerűsítenek. A hazai élelmiszercímke-
szabályozásban mindenképpen célszerű figyelembe venni más országok gyakorlatát,
különös tekintettel az Egyesült Államok élelmiszercímkéire, valamint a Magyar
Nemzeti Szívalapítvány elképzeléseire. Az elmaradás eredménye a 20%-ban túlsúlyos,
egészségügyi problémákkal küzdő fiatal nemzedék!
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Szűcs, Róbert Sándor (2010) A gyermekkori elhízás és élelmiszercímke összefüggéseinek marketing szempontú vizsgálata. GAZDÁLKODÁS, 54 (7). pp. 773-777. ISSN 0046-5518
|
Kapcsolat: |
MTMT:1618757
|