Ugrás a tartalomhoz

A mit, a hogyan és a miért kérdése a művészettörténész-muzeológus képzésben

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/8623/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB2300 Higher Education / felsőoktatás
Subject = N Fine Arts / képzőművészet: NX Arts in general / művészetek általában: NX0 Theory and philosophy of art / művészetelmélet
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
Subject = N Fine Arts / képzőművészet: N Visual arts (General) For photography, see TR / vizuális művészet általában
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB2361 Curriculum / tanterv, tantervelmélet
Subject = N Fine Arts / képzőművészet: NX Arts in general / művészetek általában: NX4 Art history and criticism / művészettörténet, műkritika
Type = Book Section
Cím:
A mit, a hogyan és a miért kérdése a művészettörténész-muzeológus képzésben
Létrehozó:
Székely, Miklós
Közreműködő:
Gaylhoffer-Kovács, Gábor
Székely, Miklós
Dátum:
2013-11-11
Téma:
LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
LB2300 Higher Education / felsőoktatás
LB2361 Curriculum / tanterv, tantervelmélet
N Visual arts (General) For photography, see TR / vizuális művészet általában
NX0 Theory and philosophy of art / művészetelmélet
NX4 Art history and criticism / művészettörténet, műkritika
Típus:
Book Section
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Székely, Miklós (2013) A mit, a hogyan és a miért kérdése a művészettörténész-muzeológus képzésben. In: Als Ich Can. Tanulmányok Urbach Zsuzsa 80. születésnapjára. CentrArt Művészettörténészek Új Műhelye Közhasznú Egyesület, Budapest, pp. 225-234. ISBN 978-963-88825-4-7
Kapcsolat: