Ugrás a tartalomhoz
TUdományos DOkumentumok Közös Keresője
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
HUN-REN SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Témakör = Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Archívum:
Corvinus Doktori disszertációk archívum
Tárolt tételek száma:
42
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
42
A borárakat meghatározó tényezők Magyarországon, különös tekintettel a földrajzi árujelzőkre = Factors determining wine prices in Hungary, especially regarding geographical indications
Tartalom
|
Metaadatok
Gál, Péter
A döntéshozatali folyamat alakulása a jelenléti tudományos konferenciák résztvevőinek körében: A turisztikai desztináció szerepe a tudományos szövetségi konferenciák fogyasztói választásában [védés előtt]
Tartalom
|
Metaadatok
Boros, Kitti
A főutcamenedzsment mint városrevitalizációs eszköz lehetőségei Magyarországon
Tartalom
|
Metaadatok
Teveli-Horváth, Dorottya
A hazai borágazat versenyképessége a nemzetközi piacokon, különös tekintettel az Európai Unióra
Tartalom
|
Metaadatok
Harsányi, Gábor
A hazai söripar átalakulása a nemzetközi tendenciák tükrében.
Tartalom
|
Metaadatok
Győrfi, Zoltán
A hivatalosan támogatott exporthitelezés rendszerének alternatív institúcionalizmusa a nemzetközi kapcsolatok szabályozási keretei között
Tartalom
|
Metaadatok
Némedi-Varga, Szilvia
A magyar földrajzi árujelzős élelmiszerek észlelési térképe: a magyar vásárlók értékdimenziói = Detection map of Hungarian food products with geographical indications: value dimensions of Hungarian consumers
Tartalom
|
Metaadatok
Miklós, Ilona
A magyar gabonafélék versenyképessége a nemzetközi kereskedelemben
Tartalom
|
Metaadatok
Jámbor, Attila
A nemkívánatos mértékű turizmus hatása a helyi lakosság jóllétére Budapest VII. kerületében [védés előtt]
Tartalom
|
Metaadatok
Molnár-Csomós, Ilona Erzsébet
A termékinnováció meghatározó irányai a telítődő élelmiszerpiacon = Dominant trends of product innovation in the saturating food market
Tartalom
|
Metaadatok
Fehér, Orsolya
A turisztikai élményteremtés vizsgálata szolgáltatói szemszögből = Tourism experience creation from a business perspective
Tartalom
|
Metaadatok
Zátori, Anita
A turisztikai piac szerkezete és etnikai turizmus Székelyföldön = The structure of the tourism market and ethnic tourism in Szeklerland, Romania
Tartalom
|
Metaadatok
Tóth-Batizán, Emese Emőke
A turizmus társadalmi-kulturális hatásai
Tartalom
|
Metaadatok
Rátz, Tamara
A versenytársak csak egy kattintásra vannak. Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Competition is just a click away. Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories
Tartalom
|
Metaadatok
Kemény, Ildikó
A világ borkereskedelmének empirikus elemzése = An empirical analysis of world wine trade
Tartalom
|
Metaadatok
Balogh, Jeremiás Máté
Az 1995 óta tartó lakóingatlan-áremelkedés mérése és okai
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Áron Botond
Az első lépések a fogyasztóvá váláshoz: Hogyan befolyásolja az óvodáskorú gyermekek környezete az élelmiszer-fogyasztási viselkedésüket? = The first steps to becoming consumers: How preschool children's surroundings impact on their food consumption behaviour
Tartalom
|
Metaadatok
Kásler, Tina Tímea
Az Európai Unió cukoripari reformjának elosztási és struktúrális hatásai
Tartalom
|
Metaadatok
Borbély, Ákos
Bringing long-haul destinations closer: the role of music in destination promotional videos [védés előtt]
Tartalom
|
Metaadatok
Coronel Padilla, Monica Fabiola
Egy turisztikai ajánlórendszer modellje = A Model of a Touristic Recommender System
Tartalom
|
Metaadatok
Apáthy-Molnár, Sándor
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
42