Ugrás a tartalomhoz

Car Advertising Across Cultures: Semiotic Approach

  • Metaadatok
Tartalom: https://real-phd.mtak.hu/2212/
Archívum: REAL-PhD
Gyűjtemény: Status = Defended
Type = Thesis
University = Pannon Egyetem
Subject = P Language and Literature / nyelvészet és irodalom: P0 General Philology. General Linguistics / általános filológia, általános nyelvészet
Cím:
Car Advertising Across Cultures: Semiotic Approach
Létrehozó:
Kasianova, Alisa
Dátum:
2025
Téma:
P0 General Philology. General Linguistics / általános filológia, általános nyelvészet
Nyelv:
angol
Típus:
Thesis
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Kasianova, Alisa (2025) Car Advertising Across Cultures: Semiotic Approach. PhD thesis, Pannon Egyetem.
Kapcsolat:
MTMT:36292513 10.18136/PE.2025.951