Ugrás a tartalomhoz

 

Oktatási, kutatási és közgyűjteményi infrastruktúrák és tartalmak: digitális transzformáció felsőfokon : NETWORKSHOP 2025 : 34. Országos Informatikai Konferencia : 2025. május 13–15. Széchenyi István Egyetem, Győr

  • Metaadatok
Tartalom: http://ocs.mtak.hu/index.php/nws/2025/paper/view/186
Archívum: NETWORKSHOP
Gyűjtemény: Konferenciakötet
Cím:
Oktatási, kutatási és közgyűjteményi infrastruktúrák és tartalmak: digitális transzformáció felsőfokon : NETWORKSHOP 2025 : 34. Országos Informatikai Konferencia : 2025. május 13–15. Széchenyi István Egyetem, Győr
Létrehozó:
József Tick; Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar
Károly Kokas
András Holl; MTA Könyvtár és Információs Központ
Kiadó:
NETWORKSHOP
Dátum:
2025-10-22 10:49:15
Tartalmi leírás:
A HUNGARNET Egyesület 34. alkalommal rendezte meg a felsőoktatás, a köznevelés, a kutatás és a közgyűjtemények legrangosabb hazai, számítógép-hálózatokról és informatikai alkalmazásokról szóló konferenciáját 2025. május 13. és 15. között.
Nyelv:
magyar
Típus:
Peer-reviewed Paper
Azonosító:
Forrás:
NETWORKSHOP; Networkshop 2025
Létrehozó:
Authors who submit to this conference agree to the following terms:<br/> <strong>a)</strong>&nbsp;Authors retain copyright over their work, while allowing the conference to place this unpublished work under a <a href="http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/">Creative Commons Attribution License</a>, which allows others to freely access, use, and share the work, with an acknowledgement of the work's authorship and its initial presentation at this conference.<br/> <strong>b)</strong>&nbsp;Authors are able to waive the terms of the CC license and enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution and subsequent publication of this work (e.g., publish a revised version in a journal, post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial presentation at this conference.<br/> <strong>c)</strong>&nbsp;In addition, authors are encouraged to post and share their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) at any point before and after the conference.