Ugrás a tartalomhoz

Kríziskommunikáció és a vezető: A válságkezelés kulcstényezői

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/46301
Archívum: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
Gyűjtemény: Vezetés, szervezetfejlesztés és menedzsment
Cím:
Crisis Communication and the Leader: Key Factors in Crisis Management
Kríziskommunikáció és a vezető: A válságkezelés kulcstényezői
Létrehozó:
Csák, Krisztián
Juhász, Csilla
Kiadó:
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Dátum:
2025-07-14
Téma:
vezetői énmárka
krízis
kríziskommunikáció
szervezeti válságkezelés
közösségi média
Tartalmi leírás:
A tanulmány célja a vezetői kríziskommunikáció szerepének és hatásainak vizsgálata a szervezeti válságkezelésben. A modern üzleti és társadalmi környezetben a krízishelyzetek kezelésére irányuló hatékony vezetői stratégiák kulcsfontosságúak a szervezetek hosszú távú sikeressége és stabilitása szempontjából. A tanulmány elméleti összefoglalóként vizsgálja a transzparens és hiteles tájékoztatás, valamint a közösségi média szerepét a válságkommunikációban, amelyek az azonnali információáramlás lehetőségével új kihívásokat is teremtenek, mint például az álhírek terjedése. A kutatás hozzájárul a vezetői énmárka és kríziskommunikáció közötti kapcsolat mélyebb megértéséhez, valamint az érintettek bizalmának és hírnevének megőrzéséhez válsághelyzetekben.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.14232/jtgf.2025.2.99-109
Forrás:
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Évf. 20 szám 2 (2025); 99-109
2676-9867
1788-7593
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2025 Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok