Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
Kríziskommunikáció és a vezető: A válságkezelés kulcstényezői |
| Tartalom: | https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/46301 |
|---|---|
| Archívum: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok |
| Gyűjtemény: | Vezetés, szervezetfejlesztés és menedzsment |
| Cím: |
Crisis Communication and the Leader: Key Factors in Crisis Management
Kríziskommunikáció és a vezető: A válságkezelés kulcstényezői
|
| Létrehozó: |
Csák, Krisztián
Juhász, Csilla
|
| Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
|
| Dátum: |
2025-07-14
|
| Téma: |
vezetői énmárka
krízis
kríziskommunikáció
szervezeti válságkezelés
közösségi média
|
| Tartalmi leírás: |
A tanulmány célja a vezetői kríziskommunikáció szerepének és hatásainak vizsgálata a szervezeti válságkezelésben. A modern üzleti és társadalmi környezetben a krízishelyzetek kezelésére irányuló hatékony vezetői stratégiák kulcsfontosságúak a szervezetek hosszú távú sikeressége és stabilitása szempontjából. A tanulmány elméleti összefoglalóként vizsgálja a transzparens és hiteles tájékoztatás, valamint a közösségi média szerepét a válságkommunikációban, amelyek az azonnali információáramlás lehetőségével új kihívásokat is teremtenek, mint például az álhírek terjedése. A kutatás hozzájárul a vezetői énmárka és kríziskommunikáció közötti kapcsolat mélyebb megértéséhez, valamint az érintettek bizalmának és hírnevének megőrzéséhez válsághelyzetekben.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.14232/jtgf.2025.2.99-109
|
| Forrás: |
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Évf. 20 szám 2 (2025); 99-109
2676-9867
1788-7593
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2025 Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok
|