Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement |
| Tartalom: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2502/ |
|---|---|
| Archívum: | Prosperitas |
| Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Cikk Tárgyszó = social media Tárgyszó = event sponsorship Tárgyszó = content marketing Tárgyszó = sponsorship activation Tárgyszó = online customer engagement |
| Cím: |
The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement
|
| Létrehozó: |
Tribak Imad
|
| Kiadó: |
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
|
| Dátum: |
2025
|
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
Cikk
NonPeerReviewed
|
| Formátum: |
text
|
| Azonosító: |
Tribak Imad (2025) The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement. Prosperitas, 12 (2). pp. 1-38. ISSN 2786-4359 (online)
|
| Kapcsolat: |