Ugrás a tartalomhoz

 

The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement

  • Metaadatok
Tartalom: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2502/
Archívum: Prosperitas
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Cikk
Tárgyszó = social media
Tárgyszó = event sponsorship
Tárgyszó = content marketing
Tárgyszó = sponsorship activation
Tárgyszó = online customer engagement
Cím:
The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement
Létrehozó:
Tribak Imad
Kiadó:
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Dátum:
2025
Nyelv:
angol
Típus:
Cikk
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Tribak Imad (2025) The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement. Prosperitas, 12 (2). pp. 1-38. ISSN 2786-4359 (online)
Kapcsolat: