Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement |
Tartalom: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2502/ |
---|---|
Archívum: | Prosperitas |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Cikk Tárgyszó = social media Tárgyszó = event sponsorship Tárgyszó = content marketing Tárgyszó = sponsorship activation Tárgyszó = online customer engagement |
Cím: |
The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement
|
Létrehozó: |
Tribak Imad
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
|
Dátum: |
2025
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Cikk
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Tribak Imad (2025) The impact of content marketing as a sponsorship activation strategy on online customer engagement. Prosperitas, 12 (2). pp. 1-38. ISSN 2786-4359 (online)
|
Kapcsolat: |