Ugrás a tartalomhoz

 

The dynamics of consumer satisfaction in omni-channel retailing: Insights from Hungarian and Austrian consumers

  • Metaadatok
Tartalom: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2500/
Archívum: Prosperitas
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Tárgyszó = Hungary
Tárgyszó = Austria
Típus = Cikk
Tárgyszó = omni-channel retailing
Tárgyszó = customer satisfaction
Tárgyszó = shopping experience
Cím:
The dynamics of consumer satisfaction in omni-channel retailing: Insights from Hungarian and Austrian consumers
Létrehozó:
Papashvili-Bodai, Nino
Kiadó:
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Dátum:
2025
Nyelv:
angol
Típus:
Cikk
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Papashvili-Bodai, Nino (2025) The dynamics of consumer satisfaction in omni-channel retailing: Insights from Hungarian and Austrian consumers. Prosperitas, 12 (2). pp. 1-13. ISSN 2786-4359 (online)
35961229
Kapcsolat:
35961229