Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
Az online viselkedésalapú hirdetések átfogó szisztematikus szakirodalmi áttekintése |
Tartalom: | https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/1679 |
---|---|
Archívum: | Vezetéstudomány |
Gyűjtemény: | Studies and Articles |
Cím: |
A comprehensive systematic literature review of online behavioural advertising
Az online viselkedésalapú hirdetések átfogó szisztematikus szakirodalmi áttekintése
|
Létrehozó: |
Sikó, Beáta
|
Kiadó: | |
Dátum: |
2025-05-15
|
Téma: |
viselkedésalapú hirdetés
viselkedésalapú célzás
szisztematikus irodalmi áttekintés
TCCM-keretrendszer
SPAR-4-SLR-protokoll
|
Tartalmi leírás: |
Az adatvezérelt gondolkodásmód eredményeként létrejövő online viselkedésalapú hirdetések mára már kettős reakciót váltanak ki a fogyasztókból. Az ilyen pontos hirdetési célzási módszer egyre több adatbiztonsággal kapcsolatos kérdést is felvet a relevancia miatti előnyök mellett. Habár a viselkedésalapú hirdetés nemzetközi szinten egyre fokozódó figyelmet kap, a hazai szakirodalom kevésbé foglalkozik a jelenséggel. Ennek pótlását célozza ez a SPAR-4-SLR-protokollon alapuló, TCCM-keretrendszert alkalmazó szisztematikus szakirodalmi áttekintés. Jelen tanulmány az elmúlt 6 év 35 a témához leginkább kapcsolódó tanulmányát elemzi figyelembe véve a felhasznált elméleteket, kontextusokat, változókat és módszertanokat. A már meglévő szakirodalmak szintetizálása mellett a tanulmány kitér a lehetséges jövőbeli kutatási irányokra is.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált szakcikk
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.14267/VEZTUD.2025.05.04
|
Forrás: |
Vezetéstudomány / Budapest Management Review; Évf. 56 szám 5 (2025); 41-56
3057-9376
0133-0179
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |