Ugrás a tartalomhoz

 

Perceived service quality effect on consumer attitude, consumer behaviour and retail sector performance

  • Metaadatok
Tartalom: https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2484/
Archívum: Prosperitas
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Tárgyszó = consumer behaviour
Típus = Cikk
Tárgyszó = Zimbabwe
Tárgyszó = consumer attitude
Tárgyszó = perceived service quality
Tárgyszó = retail sector performance
Cím:
Perceived service quality effect on consumer attitude, consumer behaviour and retail sector performance
Létrehozó:
Murombo Charity
Chikazhe Lovemore
Manyeruke Josphat
Rashidi Elias
Kanonge Tsitsi
Gudu Contary
Kiadó:
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
Dátum:
2025
Nyelv:
angol
Típus:
Cikk
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Murombo Charity és Chikazhe Lovemore és Manyeruke Josphat és Rashidi Elias és Kanonge Tsitsi és Gudu Contary (2025) Perceived service quality effect on consumer attitude, consumer behaviour and retail sector performance. Prosperitas, early access online. pp. 1-15. ISSN 2786-4359 (Online)
Kapcsolat: