Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Perceived service quality effect on consumer attitude, consumer behaviour and retail sector performance |
Tartalom: | https://publikaciotar.uni-bge.hu/id/eprint/2484/ |
---|---|
Archívum: | Prosperitas |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = consumer behaviour Típus = Cikk Tárgyszó = Zimbabwe Tárgyszó = consumer attitude Tárgyszó = perceived service quality Tárgyszó = retail sector performance |
Cím: |
Perceived service quality effect on consumer attitude, consumer behaviour and retail sector performance
|
Létrehozó: |
Murombo Charity
Chikazhe Lovemore
Manyeruke Josphat
Rashidi Elias
Kanonge Tsitsi
Gudu Contary
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
|
Dátum: |
2025
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Cikk
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Murombo Charity és Chikazhe Lovemore és Manyeruke Josphat és Rashidi Elias és Kanonge Tsitsi és Gudu Contary (2025) Perceived service quality effect on consumer attitude, consumer behaviour and retail sector performance. Prosperitas, early access online. pp. 1-15. ISSN 2786-4359 (Online)
|
Kapcsolat: |