Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
The Experiential Retail Phenomenon: a Quality Analysis and Perceptual Disparities Among Customers in the Adoption of Hungarian SMEs Retail |
Tartalom: | https://phd.mater.uni-mate.hu/569/ |
---|---|
Archívum: | MATER PhD - Doktori Értekezések |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = H Social Sciences: HF Commerce Type = Thesis |
Cím: |
The Experiential Retail Phenomenon: a Quality Analysis and Perceptual Disparities Among Customers in the Adoption of Hungarian SMEs Retail
|
Létrehozó: |
Wicaksono, Tutur
|
Dátum: |
2024-06-06
|
Téma: |
HF Commerce
|
Nyelv: |
angol
angol
|
Típus: |
Thesis
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
text
|
Azonosító: |
Wicaksono, Tutur (2024) The Experiential Retail Phenomenon: a Quality Analysis and Perceptual Disparities Among Customers in the Adoption of Hungarian SMEs Retail. PhD thesis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem. DOI: 10.54598/005410.
|
Kapcsolat: |