Ugrás a tartalomhoz

The Experiential Retail Phenomenon: a Quality Analysis and Perceptual Disparities Among Customers in the Adoption of Hungarian SMEs Retail

  • Metaadatok
Tartalom: https://phd.mater.uni-mate.hu/569/
Archívum: MATER PhD - Doktori Értekezések
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = H Social Sciences: HF Commerce
Type = Thesis
Cím:
The Experiential Retail Phenomenon: a Quality Analysis and Perceptual Disparities Among Customers in the Adoption of Hungarian SMEs Retail
Létrehozó:
Wicaksono, Tutur
Dátum:
2024-06-06
Téma:
HF Commerce
Nyelv:
angol
angol
Típus:
Thesis
NonPeerReviewed
Formátum:
text
text
Azonosító:
Wicaksono, Tutur (2024) The Experiential Retail Phenomenon: a Quality Analysis and Perceptual Disparities Among Customers in the Adoption of Hungarian SMEs Retail. PhD thesis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem. DOI: 10.54598/005410.
Kapcsolat: