Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
Oktatási innovációk és innovátorok: a szubjektum- és objektumorientált megközelítés együttes alkalmazása |
Tartalom: | https://ojs.ppke.hu/hisz/article/view/39 |
---|---|
Archívum: | Humán Innovációs Szemle |
Gyűjtemény: | Tanulmányok |
Cím: |
Educational Innovations and Innovators: Combining Subject and Object Oriented Approaches
Oktatási innovációk és innovátorok: a szubjektum- és objektumorientált megközelítés együttes alkalmazása
|
Létrehozó: |
Halász, Gábor
Fazekas, Ágnes
Pálvölgyi, Lajos
|
Kiadó: |
Human Exchange Alapítvány / Human Exchange Foundation
|
Dátum: |
2022-06-13
|
Téma: |
innováció mérése
innováció a közszférában
oktatási innováció
innovációs felmérések
szubjektum és objektum orientált megközelítések
hibrid módszerek
|
Tartalmi leírás: |
Az empirikus innovációkutatások tervezői szükségszerűen szembesülnek azzal a kihívással, amelyet a szubjektum- és az objektumorientált megközelítések közötti választás, illetve ezen megközelítések esetleges kombinációja jelent. Jóllehet az Oslo kézikönyv (OECD/Eurostat, 2018) ezen két megközelítés együttes alkalmazását javasolja, kombinálásuk ritkán valósul meg az innovációs felmérésekben. Jelen tanulmány egy olyan nagy volumenű hazai innovációkutatást mutat be, amely ezeket a megközelítéseket egyidejűleg alkalmazta, illetve amely különös figyelmet fordított a helyi szinten elindított kisebb innovációkra. A tanulmány egy angol nyelven korábban megjelent publikáció (Halász & Fazekas, 2021) kibővített magyar változata.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: | |
Forrás: |
Humán Innovációs Szemle; Évf. 13 szám 1 (2022); 22-48
2939-8614
2062-0292
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
Copyright (c) 2022 Humán Innovációs Szemle
|