Ugrás a tartalomhoz

Oktatási innovációk és innovátorok: a szubjektum- és objektumorientált megközelítés együttes alkalmazása

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.ppke.hu/hisz/article/view/39
Archívum: Humán Innovációs Szemle
Gyűjtemény: Tanulmányok
Cím:
Educational Innovations and Innovators: Combining Subject and Object Oriented Approaches
Oktatási innovációk és innovátorok: a szubjektum- és objektumorientált megközelítés együttes alkalmazása
Létrehozó:
Halász, Gábor
Fazekas, Ágnes
Pálvölgyi, Lajos
Kiadó:
Human Exchange Alapítvány / Human Exchange Foundation
Dátum:
2022-06-13
Téma:
innováció mérése
innováció a közszférában
oktatási innováció
innovációs felmérések
szubjektum és objektum orientált megközelítések
hibrid módszerek
Tartalmi leírás:
Az empirikus innovációkutatások tervezői szükségszerűen szembesülnek azzal a kihívással, amelyet a szubjektum- és az objektumorientált megközelítések közötti választás, illetve ezen megközelítések esetleges kombinációja jelent. Jóllehet az Oslo kézikönyv (OECD/Eurostat, 2018) ezen két megközelítés együttes alkalmazását javasolja, kombinálásuk ritkán valósul meg az innovációs felmérésekben. Jelen tanulmány egy olyan nagy volumenű hazai innovációkutatást mutat be, amely ezeket a megközelítéseket egyidejűleg alkalmazta, illetve amely különös figyelmet fordított a helyi szinten elindított kisebb innovációkra. A tanulmány egy angol nyelven korábban megjelent publikáció (Halász & Fazekas, 2021) kibővített magyar változata.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Forrás:
Humán Innovációs Szemle; Évf. 13 szám 1 (2022); 22-48
2939-8614
2062-0292
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2022 Humán Innovációs Szemle