Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
Humánfejlesztési programok értékelésének szerepe az ügyfélszolgálati tevékenység minőségének biztosításában |
| Tartalom: | https://ojs.ppke.hu/hisz/article/view/35 |
|---|---|
| Archívum: | Humán Innovációs Szemle |
| Gyűjtemény: | Tanulmányok |
| Cím: |
The Role of Evaluating Human Development Programs in the Quality Assurance of Customer Service Activities
Humánfejlesztési programok értékelésének szerepe az ügyfélszolgálati tevékenység minőségének biztosításában
|
| Létrehozó: |
Durugy, András
|
| Kiadó: |
Human Exchange Alapítvány / Human Exchange Foundation
|
| Dátum: |
2022-12-22
|
| Téma: |
HR
ügyfélszolgálat
minőség
mérés
|
| Tartalmi leírás: |
A tanulmány az emberi erőforrás menedzsmenten belül kiemelet szerepet játszó humánfejlesztési funkcióval foglalkozik. A cikk megpróbálja bemutatni, hogy milyen kapcsolat van az ügyfélszolgálati tevékenység és az emberi erőforrás állomány felkészültsége között. A cikk keretén belül betekintést nyerünk a szolgáltatások, azon belül az ügyfélkiszolgálás modern gazdaságban betöltött szerepébe. Vizsgáljuk az emberi erőforrás menedzsment és a szervezeti teljesítmény közötti kapcsolatot. Értelmezzük a képzés jelentőségét a szolgáltatások minőségének javítása során, valamint azt, hogy a fejlesztési programok értékelése miként támogatja az ügyfélszolgálati tevékenység minőségének biztosítását.
|
| Nyelv: |
magyar
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: | |
| Forrás: |
Humán Innovációs Szemle; Évf. 13 szám 2 (2022); 44-57
2939-8614
2062-0292
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2022 Humán Innovációs Szemle
|