Ugrás a tartalomhoz

Humánfejlesztési programok értékelésének szerepe az ügyfélszolgálati tevékenység minőségének biztosításában

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.ppke.hu/hisz/article/view/35
Archívum: Humán Innovációs Szemle
Gyűjtemény: Tanulmányok
Cím:
The Role of Evaluating Human Development Programs in the Quality Assurance of Customer Service Activities
Humánfejlesztési programok értékelésének szerepe az ügyfélszolgálati tevékenység minőségének biztosításában
Létrehozó:
Durugy, András
Kiadó:
Human Exchange Alapítvány / Human Exchange Foundation
Dátum:
2022-12-22
Téma:
HR
ügyfélszolgálat
minőség
mérés
Tartalmi leírás:
A tanulmány az emberi erőforrás menedzsmenten belül kiemelet szerepet játszó humánfejlesztési funkcióval foglalkozik. A cikk megpróbálja bemutatni, hogy milyen kapcsolat van az ügyfélszolgálati tevékenység és az emberi erőforrás állomány felkészültsége között. A cikk keretén belül betekintést nyerünk a szolgáltatások, azon belül az ügyfélkiszolgálás modern gazdaságban betöltött szerepébe. Vizsgáljuk az emberi erőforrás menedzsment és a szervezeti teljesítmény közötti kapcsolatot. Értelmezzük a képzés jelentőségét a szolgáltatások minőségének javítása során, valamint azt, hogy a fejlesztési programok értékelése miként támogatja az ügyfélszolgálati tevékenység minőségének biztosítását.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Forrás:
Humán Innovációs Szemle; Évf. 13 szám 2 (2022); 44-57
2939-8614
2062-0292
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2022 Humán Innovációs Szemle