Ugrás a tartalomhoz

A pedagógusképzés szerepe a baszk nyelv újjászületésében, a CLIL mint a többnyelvűség eszköze: beszámoló a Baszkföldi Egyetemen tett Erasmus+ mobilitásról

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/5293
Archívum: Gyermeknevelés
Gyűjtemény: Határtalan
Cím:
Role of teacher tranining in the process of revitalisation of the Basque language
A pedagógusképzés szerepe a baszk nyelv újjászületésében, a CLIL mint a többnyelvűség eszköze: beszámoló a Baszkföldi Egyetemen tett Erasmus+ mobilitásról
Létrehozó:
Árva, Valéria
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar – Dr. habil Márkus Éva dékán
Dátum:
2023-05-16
Téma:
Erasmus
baszk nyelv
Tartalmi leírás:
Az írás a baszkföldi egyetemek és oktatás nyelvrevitalizációs folyamatokban betöltött szerepét mutatja be.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.31074/gyntf.2023.1.267.273
Forrás:
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat; Évf. 11 szám 1 (2023): A gyermekkori nyelvfejlesztés időszerű kérdései; 267-273
2063-9945
10.31074/gyntf.2023.1
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2023 Szerző