Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
|
|
How can special teachers aid successful kindergarten inclusion? Good practices in a district of Budapest |
| Tartalom: | https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/4027 |
|---|---|
| Archívum: | Gyermeknevelés |
| Gyűjtemény: | Theory and Practice of Inclusion |
| Cím: |
How can special teachers aid successful kindergarten inclusion? Good practices in a district of Budapest
How can special teachers aid successful kindergarten inclusion? Good practices in a district of Budapest
|
| Létrehozó: |
Báder, Melinda
Lukács, Szandra
Perlusz, Andrea
|
| Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar – Dr. habil Márkus Éva dékán
|
| Dátum: |
2022-09-26
|
| Téma: | |
| Tartalmi leírás: | |
| Nyelv: |
angol
|
| Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
| Formátum: |
application/pdf
|
| Azonosító: |
10.31074/gyntf.2022.3.10.22
|
| Forrás: |
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat; Évf. 10 szám 2–3 (2022): Languages, inclusion, cultures and pedagogy. Research and Good Practices.; 10-22
2063-9945
10.31074/gyntf.2022.2-3
|
| Kapcsolat: | |
| Létrehozó: |
Copyright (c) 2022 Szerző
|