Ugrás a tartalomhoz

How can special teachers aid successful kindergarten inclusion? Good practices in a district of Budapest

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/4027
Archívum: Gyermeknevelés
Gyűjtemény: Theory and Practice of Inclusion
Cím:
How can special teachers aid successful kindergarten inclusion? Good practices in a district of Budapest
How can special teachers aid successful kindergarten inclusion? Good practices in a district of Budapest
Létrehozó:
Báder, Melinda
Lukács, Szandra
Perlusz, Andrea
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar – Dr. habil Márkus Éva dékán
Dátum:
2022-09-26
Téma:
Tartalmi leírás:
Nyelv:
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.31074/gyntf.2022.3.10.22
Forrás:
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat; Évf. 10 szám 2–3 (2022): Languages, inclusion, cultures and pedagogy. Research and Good Practices.; 10-22
2063-9945
10.31074/gyntf.2022.2-3
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2022 Szerző