Ugrás a tartalomhoz

A TÓK TÉR, az ELTE Tanító- és Óvóképző Kar teljesítményértékelési rendszerének fejlesztési folyamata

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/3649
Archívum: Gyermeknevelés
Gyűjtemény: Műhely
Cím:
A TÓK TÉR, az ELTE Tanító- és Óvóképző Kar teljesítményértékelési rendszerének fejlesztési folyamata
Létrehozó:
Lénárd, András
Márkus, Éva
Svraka, Bernadett
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar – Dr. habil Márkus Éva dékán
Dátum:
2022-04-08
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.31074/gyntf.2022.1.186.201
Forrás:
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat; Évf. 10 szám 1 (2022): A beszéd jellemzői az óvoda-iskola átmenet idején; 186-201
2063-9945
10.31074/gyntf.2022.1
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2022 Szerző