Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A Mesezene módszer mint emocionális híd az óvoda és iskola között |
Tartalom: | https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/3640 |
---|---|
Archívum: | Gyermeknevelés |
Gyűjtemény: | Tematikus műhely |
Cím: |
Mesezene-method as bridge between kindergarten and school
A Mesezene módszer mint emocionális híd az óvoda és iskola között
|
Létrehozó: |
Szűcs Antal, Mór
Ványi, Ágnes
|
Kiadó: |
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar – Dr. habil Márkus Éva dékán
|
Dátum: |
2022-04-07
|
Téma: |
Mesezene
fonológiai tudatosság
gyors automatizált megnevezés
fonológiai munkamemória
|
Tartalmi leírás: |
Jelen tanulmány bemutatja a Mesezene módszer óvoda-iskola átmenetet megsegítő lehetőségét. Ismerteti két kutatás eredményeit, amelyek a metodika hatását vizsgálták a fonológiai tudatosságra, a verbális munkamemóriára, valamint a gyors automatizált megnevezésre.
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
10.31074/gyntf.2022.1.168.178
|
Forrás: |
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat; Évf. 10 szám 1 (2022): A beszéd jellemzői az óvoda-iskola átmenet idején; 168-178
2063-9945
10.31074/gyntf.2022.1
|
Kapcsolat: | |
Létrehozó: |
Copyright (c) 2022 Szerző
|