Ugrás a tartalomhoz

A Mesezene módszer mint emocionális híd az óvoda és iskola között

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.elte.hu/gyermekneveles/article/view/3640
Archívum: Gyermeknevelés
Gyűjtemény: Tematikus műhely
Cím:
Mesezene-method as bridge between kindergarten and school
A Mesezene módszer mint emocionális híd az óvoda és iskola között
Létrehozó:
Szűcs Antal, Mór
Ványi, Ágnes
Kiadó:
Eötvös Loránd Tudományegyetem Tanító- és Óvóképző Kar – Dr. habil Márkus Éva dékán
Dátum:
2022-04-07
Téma:
Mesezene
fonológiai tudatosság
gyors automatizált megnevezés
fonológiai munkamemória
Tartalmi leírás:
Jelen tanulmány bemutatja a Mesezene módszer óvoda-iskola átmenetet megsegítő lehetőségét. Ismerteti két kutatás eredményeit, amelyek a metodika hatását vizsgálták a fonológiai tudatosságra, a verbális munkamemóriára, valamint a gyors automatizált megnevezésre.
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
10.31074/gyntf.2022.1.168.178
Forrás:
Gyermeknevelés Tudományos Folyóirat; Évf. 10 szám 1 (2022): A beszéd jellemzői az óvoda-iskola átmenet idején; 168-178
2063-9945
10.31074/gyntf.2022.1
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2022 Szerző